کد خبر: 928993
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
تیم‌ملی والیبال لهستان با پیروزی قاطعانه برابر برزیل موفق شد برای دومین دوره متوالی به مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان دست یابد.
 
والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸

جوان آنلاین: دیدار پایانی رقابت های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ از ساعت ۲۲:۴۵ امشب (یک شنبه) به میزبانی تورین ایتالیا در حالی بین تیم‌های برزیل و لهستان برگزار شد که این دو تیم در دوره گذشته رقابت ها نیز در فینال به مصاف هم رفته بودند و در این بازی نیز لهستانی ها موفق شدند همانند چهار سال گذشته و با نتیجه قاطعانه سه بر صفر از سد قهرمان المپیک‌ گذشت و برای دومین دوره متوالی توانست بر سکوی قهرمانی جهان بایستد.

در سوی مقابل برزیلی ها که پنجمین حضور پیاپی در فینال قهرمانی جهان را تجربه می کردند هم چون در دوره گذشته در ایستگاه پایانی مقابل لهستان کم آوردند و ست های بازی را با امتیاز های ۲۶-۲۸، ۲۰-۲۵ و ۲۳-۲۵ به لهستان واگذار کردند تا خداحافظی تلخی با مسابقات داشته باشند.

در پایان این دیدار بارتوش کورک با کسب ۲۴ امتیاز عنوان برترین بازیکن را از آن خود کرد.

هم چنین در دیدار رده بندی که از ساعت ۱۸:۳۰ بین تیم‌های آمریکا و صربستان برگزار شد این آمریکا بود که موفق شد با حساب سه بر یک و با امتیاز های ۲۳-۲۵، ۲۵-۱۷، ۳۲-۳۰ و ۲۵-۱۹ به پیروزی برسد تا با ایستادن بر سکوی سومی رقابت های قهرمانی جهان را دست خالی ترک نکند.

در نوزده دوره برگزاری رقابت های والیبال قهرمانی جهان روسیه با شش عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم دنیا به حساب می آید و تیم های برزیل، ایتالیا و لهستان با سه قهرمانی در رده های بعدی هستند.

تیم‌ملی والیبال ایران با هدایت ایگدر کولاکوویچ در جایگاه سیزدهم قهرمانی جهان ایستاد.

رقابت های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ از هجدهم شهریور به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شد و هشتم‌ مهر با معرفی تیم‌ قهرمان در تورین ایتالیا به اتمام رسید.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار