کد خبر: 928954
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: در شرایط کنونی دشمن با توطئه مذاکره در کنار جنگ فرهنگی و اقتصادی قصد ایجاد ناامیدی در میان مردم ایران را دارد.

سردار اصغر عباسقلی زاده  در جمع رزمندگان و ایثارگران شهرستان میانه با بیان اینکه این هدف با محوریت بی اعتمادی مردم به نظام اسلامی طراحی شده است، افزود: اما دشمنان اسلام و انقلاب هرگز نخواهند توانست در این هدف خود موفق باشند و باید توجه داشت که رمز پیروزی در برابر این توطئه ها حفظ وحدت و اطاعت محض از رهبری است.
وی، امنیت، اقتدار، سربلندی و عزت کنونی جمهوری اسلامی ایران در جهان را مدیون فداکاری های رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: دشمن می داند که یارای مقابله با ملت ایران را ندارد و با فتنه انگیزی و تفرقه افکنی می خواهد مردم را از ولایت و نظام جدا و با ایجاد حرکت های تروریستی، کشور را ناامن کند.
عباسقلی زاده یادآور شد: اما این خون مطهر شهداست که حافظ انقلاب بوده و تمامی فتنه های دشمن را خاموش می کند.
وی با بیان اینکه شهدا راه و رسم زندگی را از امام حسین(ع) آموخته و مسیر او را انتخاب کردند، ادامه داد: هر کس که چنین مسیری را انتخاب کند، راه را به درستی شناخته، تکلیفش را فهمیده و هرگز امام و ولایت را تنها نمی گذارد.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به حادثه تروریستی هفته گذشته در اهواز، آن را نشانه ضعف دشمن در رویارویی با قوای نظامی ایران دانست و گفت: دشمن آن قدر مستاصل شده که به گروهک ها و تروریست های ناتوان متوسل شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر