کد خبر: 928835
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
رئیس فدراسیون والیبال در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کرد نظر مثبتی با قانون منع به کارگیری بازنشستگان نداشته، ندارد و نخواهد داشت.
 
نمی‌گذارم والیبال به خاطر من تعلیق شود/ این تصمیم ظلم به ورزش است

جوان آنلاین:احمد ضیایی درباره تماس گرفته شده از سوی فدراسیون والیبال  با FIVB گفت: من به شخصه تماسی با فدراسیون جهانی نداشتم و این تماس از طریق امور بین الملل فدراسیون گرفته شد تا در جریان اساسنامه جدید قرار بگیریم و از تعلیق احتمالی والیبال جلوگیری کنیم. ما نمی خواهیم غفلت کنیم و اتفاقاتی که در گذشته برای فوتبال و قایقرانی رخ داد برای والیبال نیز تکرار شود.

ضیایی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم شما برای تبعیت از قانون منع به کارگیری بازنشستگان تغییر کرده یا خیر؟ گفت:  قانون برای من با ارزش و قابل احترام است اما قانونی که با روح ماجرا در تضاد باشد خودش را نقض می کند. من بارها گفته ام قانون عطف به ماسبق نمی شود. یعنی اینکه نمی شود قانونی را وضع کنیم که مربوط به گذشته شود. قانون برای امروز و فرداست. نه در ایران بلکه درهیچ کجای دنیا این سابقه ندارد که ما قانونی را امروز وضع کنیم که تصمیمات گذشته را رد کند.

او در ادامه افزود: اینکه می گویند رئیسی که قبلا انتخاب شده امروز بر اساس قانون جدید باید برود چنین چیزی ممکن نیست این یک نوع ظلم فاحش به ورزش است. به اعتقاد من کسی که از مجموعه حقوق دریافت نمی کند شامل این قانون نمی شود چرا که ریاست فدراسیون  شغل محسوب  نمی شود.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه تاکید کرد: نظر من در رابطه با این قانون منع به کار گیری بازنشستگان مثبت نبوده، نیست و نخواهد شد. من سرباز نظام جمهوری اسلامی هستم اگر روزی به خاطر من قرار باشد والیبال با خطر تعلیق مواجه شود من زیر بار نمی روم.

ضیایی در پاسخ به این سوال که آیا شما تصمیم دارید از طریق مدرک تحصیلی خود به ریاست در فدراسیون والیبال ادامه دهید؟ گفت: شنیده ام کسانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند می توانند به کار خود ادامه دهند. من نیز به دلیل اینکه با ۲۸ سال سابقه  خود را بازنشسته کرده ام امروز نمی توانم به کارم ادامه دهم چرا که ۷، ۸ سال جای کار دارم. البته هنوز در این زمینه اقدامی نکرده ام.

ضیایی در ادامه گفت: من بدون چشمداشت فعالیت می کنم، به دنبال پست و موقعیت نیستم اما برنامه هایی برای والیبال داشتم که امروز غصه این برنامه ها را می خورم چرا که با رفتن من این برنامه ها رها می شود.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب گزینه ها برای سرپرستی فدراسیون والیبال صحت دارد؟ گفت: با توجه به ابلاغ قانون انتخاب سرپرست در دستور کار قرار گرفته اما هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشده و اینها تنها فضاسازی خبری است و نمی دانم هدف از این کار چیست.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار