کد خبر: 928824
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر شش هزار و ۱۰۲ نفر در این استان از آموزش‌های امداد و نجات برخوردار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین معبودی در بازدید از دوره های آموزش امداد و نجات در اردبیل اظهار کرد: این تعداد در قالب برگزاری ۲۰۱ دوره مختلف از آموزش های امداد و نجات، کمک های اولیه، اسکان، مراقبت های پیش بیمارستانی و... بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه ۱۱۸ دوره ۲۲ ساعته حضوری برگزار شده و چهار هزار و ۱۷۲ نفر فراگیر داشته است، تصریح کرد: در ۴۱ دوره ۲۲ ساعته نیمه حضوری نیز هزار و ۵۴ نفر از آموزش های هلال احمر بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  با اشاره به برگزاری۲۶ دوره کمک های اولیه ۴۰ ساعته پایه با حضور ۵۱۳ نفر اضافه کرد: در دوره تخصصی مقدمات نجات ۶۳ نفر و در دوره تخصصی مقدماتی امداد ۱۵۴ نفر فراگیر بوده اند که به ترتیب سه و هفت دوره برگزار شده است.

وی با بیان اینکه طی شش ماه اول سال جاری یک دوره تخصصی اسکان و سرپناه اضطراری و دو دوره تخصصی نجات در حوادث جاده ای برگزار شده است، ادامه داد: ۲۵ نفر در دوره اول و ۴۵ نفر در دوره دوم آموزش های لازم را دیده اند.

معبودی گفت: دو دوره مراقبت های پیش بیمارستانی هم برگزار شده که ۵۱ نفر فراگیر داشته و یک دوره هم آزمون ارزیابی مربیان کد استانی برگزار شده که ۲۵ نفر فراگیر داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر