کد خبر: 928768
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
مدیرکل کمیته امداد اصفهان :
یکی از اهداف مهم جشن عاطفه‌ها تقویت فرهنگ احسان و نوع‌دوستی در میان دانش آموزان و نهادینه کردن این سنت حسنه است.

به گزارش جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه یکی از اهداف مهم برگزاری جشن عاطفه‌ها تقویت فرهنگ احسان و نوع‌دوستی در میان دانش آموزان است، گفت: دوران تحصیل زمان نهادینه شدن این اخلاق حسنه اجتماعی در میان دانش‌آموزان و انتقال آن به خانواده ‌هاست و از سوی دیگر در آینده با افرادی مواجه خواهیم بود که نسبت به مشکلات جامعه خود بی تفاوت نیستند و در زمینه دستگیری از نیازمندان پیش قدم خواهند بود.
وی بابیان اینکه بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان قرار دارند، گفت: قبل از شروع سال تحصیلی از محل اعتبارات دولتی کمک‌هزینه خرید لوازم‌التحریر و کتب درسی در اختیار این نیازمندان قرار گرفت که کفاف همه نیازهای این دانش آموزان را نمی‌دهد و برای حمایت مؤثر از آن‌ها به مشارکت گسترده مردم نیکوکار اصفهان نیازمندیم.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده جشن عاطفه‌ها در مدارس در میان دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد و سایر دانش آموزان همان مدرسه و با همکاری مسئولان مدرسه توزیع می‌شود، گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس برخوردار نیز برای اهدا به دانش آموزان نیازمند در سایر مناطق در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد.
متین پور بابیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها یازدهم مهرماه در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: ۴۷۰ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها برای مشارکت دانش آموزان اصفهانی در این جشن در میان آن‌ها توزیع و در روز یازدهم مهرماه جمع‌آوری می‌شود.
در ادامه این دیدار علی اکبر کمالی، مدیر کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان بابیان اینکه در زمینه برپایی جشن عاطفه‌ها از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم، گفت: یکی از وظایف مهم ما پرورش فضائل نیکو در میان دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور است و فرهنگ نوع‌دوستی و نیکوکاری یکی از برترین فضائلی است که هر فرد می‌تواند به آن مزین شود.
وی بابیان اینکه این نهاد در مسیر فرهنگ‌سازی در زمینه خیر و احسان همراه و همکار کمیته امداد خواهد بود، گفت: برگزاری رویدادهای خیر و احسان و در رأس آن‌ها جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری، دانش آموزان را با سنت پسندیده انفاق آشنا می‌کند و آینده این جریان انساندوستانه را تضمین می‌کند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار