کد خبر: 928682
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: سرباند تولید و توزیع کنندگان مشروب الکلی که واردات الکل از تهران به بندرعباس و هدایت سایر اعضای باند را انجام می‌داد، شناسایی شد.
جوان آنلاین: فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: سرباند تولید و توزیع کنندگان مشروب الکلی که واردات الکل از تهران به بندرعباس و هدایت سایر اعضای باند را انجام می‌داد، شناسایی شد.

سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: سرباند تولید و توزیع کنندگان مشروب الکلی که واردات الکل از تهران به بندرعباس و هدایت سایر اعضای باند را انجام می‌داد، شناسایی شد. این فرد مدتی قبل با اتهامی در ارتباط با مشروبات الکلی دستگیر و با قرار وثیقه ۸۷۰ میلیون تومانی روانه زندان شده بود.

وی تشریح کرد: سه نفر از اعضای باند با استفاده از الکل وارد شده از تهران، در کارگاه خانگی اقدام به تهیه مشروب الکلی دست ساز کرده و به شهروندان می‌فروختند، توسط پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شدند. دستگیر شدگان دارای سوابق در ارتباط با مشروبات الکلی هستند و دو نفر از این افراد نیز زن و شوهر می‌باشند.

طی دو روز گذشته تاکنون، ۱۲۱ نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروب الکلی دست ساز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری شده اند و در همین مدت ۱۰ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

همچنین بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان، حال ۱۰ نفر از بستری شدگان وخیم گزارش شده و امکان افزایش تعداد فوت شدگان وجود دارد.

۵۱ نفر از مسموم شدگان نیز بر اثر شدت آسیب وارد شده به کلیه‌ها تحت دیالیز قرار دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار