کد خبر: 928669
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
سردار غیب پرور:
گردهمایی مشترک پایگاههای بسیج فرهنگیان وزارت آموزش وپرورش در مجتمع فرهنگی ۱۳آبان (لانه جاسوسی) برگزار شد.

به گزارش جوان‌آ‌نلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، همایش مشترک پایگاههای بسیج فرهنگیان  (یادیاران 5) با حضور مسئولان وبسیجیان وزارت آموزش وپرورش به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد و اقای بطحایی وزیر آموزش و پرورش و سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آن به ایراد سخنرانی پرداختند.

سردار غیب پرور دز این مراسم که با روایتگری یک راوی از عملیات بدر شروع شده بود، گفت: من ابتدا قصد داشتم سخنانم را به نحو دیگیری شروع کنم اما با این روایتگری بنده رهبه حال و هوای عملیات بدر بردید و من سخنانم را با یادی از این عملیات شروع می کنم.در عملیات بدر که در اواخر اسفند ماه سال 63  در 1000 کیلومتر مربع اجرا شد که 750 کیلومتر مربع ان را اب فراگرفته بود و مابقی آن خشکی بود.

 وی افزود: وقتی ما  از جزیره مجنون جدا شدیم و به سمت منطقه عملیاتی رفتیم نزدیک ترین مسیر  پد الهویدی معروف بود.سردار  سلیمانی در آن موقع فرمانده لشکر ثارالله بود.یک انحراف یا بهتر بگویی یک پیچ کیسه ای مانند در رود خانه دجله وجود دارد که به کیسه ای معروف بود که سخترین منطقه عملیاتی هم محسوب می شد.

سردار غیب پرور ادامه داد: در بعد از ظهر 26 اسفند بود جنگ بسیار سخت شد و بنده به همراه شهید دانش امور خلیل فردوسی و برادر دیگری به نام آقای معصومی مشغول شلیک موشک ار پی جی به سمت تانکهای متععد دشمن بودیم و به چشم خودم شهادت شهید فردوسی را دیدم.

رئیس سازمان بسیج در این مراسم با اشاره به آمار 36­ هزار دانش آموز بسیج شهید و 5 هزار معلم شهید گفت: آموزش و پرورش دین خودش را به اسلام و انقلاب اداء کرده است.

سردار غیب پرور با بیان اینکه دفاع از حق همیشه هزینه داشته است، تصریح کرد: هرچیزی در پناه مقاومت محقق خواهد شد این هم در اموزه های دینی و هم در قران این موضوع وجود دارد.


وی با اشاره به عبور انقلاب اسلامی از موقعیت های مختلف و حساس گفت: 40 سال گذشته همواره با مقاومت و ایستادگی مردم از خطرها گذشتیم و امروز نیز به حول­ قوه الهی و ایستادگی مردم از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

سردار غیب پرور با اشاره به جنگ اقتصادی تحمیل شده در­ کشور و مشکلات فراوان برای مردم و لزوم حرکت جهادی برای حل این مشکلات گفت: به فضل­ خدا به رهبری انقلاب و ایستادگی مردم این مشکلات را پشت رو خواهیم گذاشت و بار دیگر دشمن را ناکام می گذاریم.

وی با بیان اینکه دشمن هیچگاه خیر ما را نخواسته است، تشریح کرد: شما دیدید نخست وزیرخبیث رژیم جعلی صهیونیستی یک  صحنه مضحکی را در سازمان ملل نشان داد که گویا او را برسرکار گذاشته بودند. امروز دشمن خبیث ما با توسل به هر دروغی سعی در ضربه زدن به کشور را دارند و عملا خنجر را از رو برای میهن عزیز ما بسته اند.

 در ابتدای این مراسم حاضرین پیکر مطرح یک شهید والا مقام دفاع مقدس را از سالن تشیح کردند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
1
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
1
یادشهدای بدر وسردارشجاعش شهیدخلیل فردوسی همشه جاویدباد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
واقعا شهید خلیل فردوسی شجاع وبی باک بودند مظهرپاکی وانسانیت ،،بهشت برین جایگاهش باد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار