کد خبر: 928652
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت:در حال حاضر کمیته امداد هزینه تحصیلی پنج هزار و 400 دانش‌آموز را تامین می کند.

صفر توحیدی در جلسه هماهنگی برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر پنج هزار و 400 دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد بوده که علاوه بر این تعداد، دانش‌آموزانی که نیازمند بوده ولی تحت حمایت کمیته امداد نیستند نیز از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند تا مشکلی در تامین هزینه‌های تحصیلی نداشته باشند.

وی بیان کرد: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها بیش از 19 میلیارد ریال کمک مردمی برای تهیه لوازم آموزشی نظیر لوازم‌التحریر، کیف و پوشاک جمع‌آوری شد و خیرین اردبیلی با کمک‌ها و مساعدت‌های خود در مرحله نخست این جشن، نیازهای تحصیلی 70 درصد دانش‌آموزان محروم را تامین کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با قدردانی از کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان اردبیل در کمک به دانش‌آموزان نیازمند تصریح کرد: برای نخستین بار ما با بهره‌گیری از کمک‌های خیرین اردبیلی توانستیم نیازهای اساسی دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد و نیز دانش‌آموزان محروم و نیازمند را برای ورود به مدرسه تامین کنیم تا فقز و تنگدستی مانع از تحصیل هیچ یک از این دانش‌‌آموزان نباشد.

توحیدی تصریح کرد: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در راستای تامین نیازهای دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد 40 مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل فعالیت می‌کنند که این مراکز دو هزار سبد تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان در سطح استان قرار داده‌اند و 570 کیف و لوازم‌التحریر نیز توسط بسیج اصناف به این دانش‌آموزان ارائه شده است.

وی از برگزاری مرحله دوم جشن نیکوکاری در مدارس استان خبر داد و افزود: برگزاری جشن گلریزان در دبیرستان‌های استان و نیز توزیع 170 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس ابتدایی و راهنمایی از برنامه‌ریزی‌های برای برگزاری مرحله دوم این جشن بوده که کمک‌های جمع‌آوری شده در اختیار مدارس قرار می‌گیرد تا برای رفع نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت هزینه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر