کد خبر: 928651
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: در مناطقی که با کمبود فضای تفریحی روبرو هستند پارک‌های محله‌ای احداث و زمینه اجرای آنها فراهم می شود.

حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه زمین بایری را در پشت دانشگاه فرهنگیان داشتیم و شهروندان این منطقه از بلاتکلیفی این زمین که به محل تخلیه نخاله تبدیل شده بود ناراضی بودند قرار شد با رایزنی که با آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود آن محدوده به فضای سبز تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز در برخی از مناطق به ویژه محدوده خیابان سعدی بسیار ناچیز است و ما تصمیم گرفتیم در قبال احداث فضای سبز در این منطقه به مساحت 3 هزار و 300 متر و تعریضی که انجام می‌شود دو سالن ورزشی را نیز برای دانشگاه فرهنگیان احداث و راه‌اندازی کنیم.

شهردار اردبیل بیان کرد: ما بعد از سال‌های رایزنی با دستگاه‌های مرتبط و انتقال دغدغه مردم به مسئولان امر بالاخره رضایت آنها را در توسعه فضای سبز در این منطقه جلب کردیم تا در ضلع شمالی و جنوبی این زمین بایر فضای سبزی را راه‌اندازی کنیم.

لطف‌اللهیان به واگذاری زمین برای نیروی انتظامی در محله گلمغان اردبیل اشاره کرد و گفت: ما تعامل خوبی را با نیروی انتظامی داریم و در واگذاری این زمین نیز هیچ شرط و شروطی مطرح نبوده است ولی امیدواریم نیروی انتظامی در انتقال سند بازار امام حسین(ع) به شهرداری هر چه سریعتر اقدامات قانونی را انجام دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرداری در سال‌های گذشته زمین بازار امام حسین(ع) را که زندان بوده و از نیروی انتظامی تحویل گرفته بود بعد از گذشت سال‌ها هنوز سند آن به نام شهرداری انتقال نیافته و درخواست کردیم تا در کنار واگذاری زمین جدید به نیروی انتظامی این نقل و انتقال انجام شود.

شهردار اردبیل در مورد ارائه تفریغ بودجه 95 به شورای شهر تصریح کرد: شهرداری اردبیل با انتخاب حسابرس برای سال 96 به همت شورای شهر اعلام آمادگی کرده تا مراحل واگذاری اسناد را به حسابرس انجام دهد.

لطف‌اللهیان گفت: با توجه به اینکه شهرداری اردبیل در درجه‌بندی وزارت کشور در زمره شهرداری‌های 10 تا 12 قرار دارد باید حسابرس دارای رتبه اول برای این کار انتخاب شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر