کد خبر: 928650
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل:
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، گردشگری را فرصتی جهت تقویت اخوت و برادری ملت ها عنوان کرد.

نادر فلاحی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه وان ترکیه اظهار کرد: گردشگری نه تنها نشاط آفرین و جذاب برای تمامی گروه های مردمی است بلکه می تواند برادری ملت ها را تقویت کند.

وی افزود: گردشگری فرصتی جهت معرفی توانمندی ملت ها در تاریخ، تمدن و فرهنگ است و مناسب ترین فرصت جهت تقویت اشتراکات فرهنگی ملت ها است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به جاذبه های متعدد در کشور اضافه کرد: ایران سرشار از جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری و یکی از مقاصد اصلی سفر گردشگران محسوب می شود.

فلاحی متذکر شد: امنیت حاکم در داخل مرز های این  کشور موجب شده تا به اذعان مسئولان در سال جاری سفر گردشگران خارجی با رشد محسوس همراه باشد.

وی با بیان اینکه استان اردبیل نیز یکی از مقاصد اصلی سفر گردشگران محسوب می شود، ادامه داد: این استان پذیرای گردشگران و  فعالان گردشگری کشورها به ویژه کشورهای دوست و همسایه از جمله ترکیه است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری استان وان نیز به منظور معرفی توانمندی های این استان بوده و به حق اردبیل در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آثار و جاذبه های متعددی دارد.

فلاحی تاکید کرد: به دلیل اشتراکات فرهنگی اردبیل و وان از تمامی فعالان گردشگری و مسئولان مرتبط این استان جهت حضور در اردبیل و اطلاع از جاذبه ها دعوت به عمل می آید.

در این نمایشگاه نشان دوستی از طرف استاندار اردبیل جهت توسعه روابط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بین دو استان اردبیل و وان به استاندار وان اهدا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر