کد خبر: 928611
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
مدیر صندوق بازنشستگی سمنان:
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان گفت: چهار هزار بازنشسته سمنانی وام پنج میلیون تومانی با سود چهار درصد دریافت می‌کنند.

صادق نیکدل درباره پرداخت تسهیلات به اعضای صندوق بازنشستگی در دوره جدید اظهار داشت: این ثبت‌نام از یکم شهریور 97 آغاز شد و تا پایان شهریور ادامه داشت؛ مهرماه قرعه‌کشی خواهد شد و در 12 مرحله به‌نوبت تا مرداد سال آینده به بیش از چهار هزار نفر تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: این تسهیلات سال گذشته در اختیار سه هزار و 700 نفر از متقاضیان قرار گرفت و در سال جدید پیش‌بینی واگذاری تسهیلات به چهار هزار نفر شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان خاطرنشان کرد: مبلغ پرداختی به هر متقاضی پنج میلیون تومان و بازپرداخت آن 36 ماهه با سود چهار درصد است.

نیکدل بیان کرد: ماهانه 50 میلیارد تومان به بازنشستگان استان سمنان حقوق پرداخت می‌شود که 10 میلیارد تومان از دستگاه‌ها وصول می‌شود و 40 میلیارد تومان نیز از محل بازنشستگی، سود شرکت‌ها و از سوی دولت تأمین بودجه خواهد شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان پرداخت بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان را مهم‌ترین دغدغه بعد از معیشت آنان عنوان کرد و یادآور شد: سال قبل 29 هزار نفر برای بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی به این مرکز مراجعه کردند و چهار میلیارد و 700 میلیون تومان به بازنشستگان استان در این زمینه پرداخت شده است.

نیکدل ادامه داد: تعداد مراجعه‌کنندگان در سال جاری و از شهریور سال گذشته تاکنون 39 هزار نفر بوده که هفت میلیارد و 700 میلیون تومان بابت بیمه تکمیلی درمان آنان پرداخت شده است.

وی به خدمات سفر که از سوی صندوق بازنشستگی کشوری به این قشر ارائه می‌شود، اشاره کرد و گفت: در بحث سفر بازنشستگان، سیاست «در خانه نمانیم» در دست اجراست که در همین راستا، اهدای کمک‌هزینه سه سفر به بازنشستگان با یک نفر همراه و پرداخت 740 هزار تومان برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

جمعیت بازنشستگان استان سمنان، 19 هزار نفر بوده که پنج هزار نفر از این جمعیت از قشر بانوان هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر