کد خبر: 928605
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
مدیرکل راه و ترابری:
مدیرکل راه و ترابری سمنان گفت: 20 نقطه حادثه خیز جاده های این استان با اعتبار 150 میلیارد ریال به منظور کاهش تلفات جاده ای تا پایان سال 98 بازسازی می شود.

سیدعبدالمجید نژاد صفوی افزود: اکنون در استان سمنان بیش از 53 نقطه حادثه خیز وجود دارد که اداره کل راه و ترابری با شناسایی این نقاط بر اساس اعتبار سالانه برای بازسازی آنها اقدام می کند.
وی خاطرنشان کرد: براساس آمار، بیش از 50 درصد از جاده های استان سمنان در بخش شریان اصلی و فرعی و همچنین شهری و روستایی نیازمند نوسازی است و برای کاهش سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی باید با تخصیص به موقع اعتبار برای بازسازی این جاده ها اقدام کرد.
به گفته وی، 19 نقطه پرتصادف، 24 نقطه دارای تصادف و 10 نقطه پیشنهادی پلیس راهور ناجا به عنوان نقاط حادثه خیز جاده های سمنان شناسایی شده است.
نژادصفوی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از 2 هزار کیلومتر از جاده های استان سمنان آسفالت و برای رفع مشکلات 17 نقطه حادثه خیز استان اقدامات قابل توجهی انجام شد.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان تصریح کرد: برای بازسازی تمامی نقاط حادثه خیز استان برنامه 10 ساله و بیش از 600 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
نژادصفوی اضافه کرد: ترمیم روکش آسفالت، اصلاح شیب شیروانی و دوربرگردان، نصب تابلوها و علایم هشداردهنده، ساخت توفقگاه از جمله اقدامات مهم و موثر برای بازسازی نقاط حادثه خیز استان سمنان است.
استان سمنان بیش از هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و راه روستایی دارد، بیش از 600 کیلومتر از مسیر بیش از 900 کیلومتری محور تهران- مشهد از استان سمنان عبور می‌کند که به دلیل تردد سالانه بیش از 15 میلیون نفر از این محور، یکی از محورهای پرترافیک کشور به شمار می رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار