کد خبر: 928597
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی:
رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی با تاکید به اینکه موکب ها باید صد در صد مردمی اداره شود، تصریح کرد: از سال ۹۴ که کلید موکب داری استان زده شد تا سال گذشته موکب ها بصورت نیمه دولتی اداره می شدند ولی از سال گذشته موکب ها با اتکا به مردم و بدور از بروکراسی اداری اداره می شوند.

محمد رضا ندیری اظهار داشت: موکب های اربعین باید توجه جدی به مسائل فرهنگی داشته و رضایت مندی زائرین باید تبدیل به یک اصل شود.

ندیری با تاکید به اینکه موکب ها باید صد در صد مردمی اداره شود، تصریح کرد: از سال ۹۴ که کلید موکب داری استان زده شد تا سال گذشته موکب ها بصورت نیمه دولتی اداره می شدند ولی از سال گذشته موکب ها با اتکا به مردم و بدور از بروکراسی اداری اداره می شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی بر این باورند که موکب ها فقط باید در عراق برپا شوند خاطرنشان کرد: به دلیل نیاز فراوان به ارائه خدمات در داخل کشور موکب های که توانایی دارند در داخل کشور به زائران اربعین خدمات رسانی کنند.

ندیری به شرایط خاص سیاسی داخل کشور عراق اشاره کرد و گفت: زائرین و موکب داران امسال باید بیش از گذشته به مشترکات دو کشور تاکید کرده و به اختلافات و مشکلات داخلی عراق دامن نزنند.

رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی اظهار کرد: موکب ها از ایران نمایی، رقیب شدن با موکب های عراقی و ایجاد هرگونه بحث با دیگر موکب ها جلو گیری کرده و فقط به بحث فرهنگی و وحدت تاکید کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر