کد خبر: 928584
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی منصوری
امام جمعه شربیان با اشاره به این که مفسدان اقتصادی با بی‌رحمی تمام عرصه را بر مردم تنگ کرده و معیشت آنها را در خطر قرار داده‌اند، از قوه قضائیه خواست که مفسدان اقتصادی را در ملاعام مجازت کنند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی منصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر شربیان ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز که سند رسوایی کاخ سفید است، اظهار داشت: دشمنی آمریکا با ایران اسلامی ریشه‌ای عمیق و دیرینه دارد و اقدامات گذشته آمریکا همچون حمله به هواپیمای مسافربری ایران، حمایت از عراق و گروه‌های تجزیه‌طلب همچون کردها، دادن سلاح شیمیایی به عراق و اعمال تحریم‌های بین‌المللی برای به انزوا کشیدن ایران و قرار دادن ایران در لیست گروه‌ای تروریستی را از جمله اقدامات خصمانه آمریکا بر علیه کشورمان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برشمرد. 

امام جمعه شربیان ، ناامن نشان دادن کشور، استفاده از ظرفیت گروه‌های تجزیه‌طلب جهت ایجاد آشوب در کشور و ایجاد نارضایتی عمومی در سطح جامعه را سه هدف عمده و مهم آمریکا و هم پیمانانش ( انگلیس، عربستان و رژیم جعلی اسرائیل ) در منطقه برای علیه ایران اسلامی عنوان کرد. 

خطیب جمعه شربیان به بخشی از فرمایشات مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در دیدار با ورزشکاران در خصوص حوادث تروریستی اهواز اشاره کرده و تصریح کرد: این حادثه‌ تلخ  بار دیگر نشان داد که ملت ایران در راه پُرافتخار پیشرفت و اعتلاء، دشمنان زیادی دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین منصوری ، حمله به افراد بی‌دفاع را کاری بزدلانه خواندند و به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرده و خاطرنشان کردند: کار شجاعانه از آنِ جوانان برومند کشور است که در میدان‌های علمی، دفاعی و ورزشی، افتخارآفرین هستند.

امام جمعه شربیان افزود : در نگاه مقام عظمای ولایت، براساس گزارش‌ها این کارِ بزدلانه کار همان افرادی است که هرجا در سوریه و عراق گرفتار می‌شوند، آمریکایی‌ها نجاتشان می‌دهند و دستشان در جیب سعودی و امارات عربی است.

خطیب جمعه شربیان تاکید کرد در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم فرماندهی کل قوا ، مطمئناً گوشمالی سختی به عوامل این اقدام خواهیم داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین منصوری افزود: مزدوران قسی‌القلب که به روی زن ، کودک و مردم بی‌گناه آتش می‌کشند وابسته به همان مدعیان دروغگو و ریاکارند که مداوم از حقوق بشر حرف می‌زنند ولی دل پرکینه آنها نمی‌تواند تجلی اقتدار ملی در نمایش نیروهای مسلح را تحمل کند و جنایت این‌ها ادامه توطئه‌های دولت‌های دست‌نشانده آمریکا در منطقه است که هدف خود را بر ایجاد ناامنی در کشورمان قرار داده‌اند.

امام جمعه شربیان در ادامه خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر، اقتدار و استقامت ملت ایران را پیام روشن سخنرانی رئیس جمهور ایران اسلامی در سازمان ملل و تمسخر ترامپ توسط حضار در اجلاس سازمان ملل برشمرد و افزود: وقتی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت که در دو سال گذشته تقربیاً بیش از هر دولت دیگر در تاریخ آمریکا دستاورد داشته است همه حضار به این سخنان بی‌پایه و اساس ترامپ خندیدند. 

خطیب جمعه شربیان بیان کرد: ای کاش همان‌گونه که رئیس جمهور ایران اسلامی از تربیون سازمان ملل توانست سخن حق و منطق جمهوری اسلامی را به‌درستی به تصویر بکشد، در داخل کشور نیز سیاست اقتصادی دولت با اقدامات مناسب برنده چالش‌های سخت موجود باشد و بذر آرامش و امید به آینده در ملت ایران به‌ویژه طبقات محروم و پایین جامعه پاشیده شود تا دیگر شاهد یاوه گویی‌های آمریکا نباشیم. 

حجت‌الاسلام و المسلمین منصوری یادآور شد: متاسفانه دو وزارتخانه مهم امور اقتصاد و دارائی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی چند ماهی است که بدون وزیر مانده است و این واقعاً جای تاسف است که تورم افسار گسیخته در جامعه وضع معیشت مردم و قیمت‌های ساعتی و لحظه‌ای کمر مردم را خم کرده است.

امام جمعه شربیان افزود: جای تاسف است که چطور آقای رئیس جمهور اجازه می‌دهد که دو وزارتخانه مهم در شرایط حساس کنونی چندین ماه بدون وزیر اداره شود . 

خطیب جمعه شربیان با اشاره به اینکه مفسدان اقتصادی با بی‌رحمی تمام عرصه را بر مردم تنگ کرده و معیشت آنها را در خطر قرار داده‌اند از قوه قضائیه خواست که مفسدان اقتصادی را در ملأعام مجازت کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین منصوری با گرامیداشت 9 مهر روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اذعان کرد: نسل‌کشی ملت فلسطین هدف جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه کودکان فلسطین است و رژیم جعلی اسرائیل سعی دارد با کشتار وحشیانه این کودکان و محروم نگه داشتن آنها از امکانات اولیه زندگی، این نسل جهادی که قرار است آینده فلسطین را بسازند مهار کند.

امام جمعه شربیان افزود: رژیم جعلی اسرائیل با نسل‌کشی کودکان فلسطینی می‌خواهد آنها را از راه آزادی‌خواهی و شهادت‌طلبی گذشتگان خود باز دارد و با اقدامات غیر انسانی خود، اهداف خود را در فلسطین محقق سازد.

وی، اظهارات یکی از روسای احزاب رژیم جعلی اسرائیل که کودکان فلسطینی را تا پیش از اینکه بزرگ شده و دولت مجبور به مقابله با آنها شود، بکشید شدیدآً اظهار تاسف کرده و این اظهارات وقیحانه را که تنها از زبان یک دولت کودک‌کش می‌تواند، گفته شود را به شدت محکوم کرد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر