کد خبر: 928555
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
فرمانده حوزه 26 بسیج بخش انزل:
فرمانده حوزه 26 بسیج بخش انزل با اشاره به وجود شخصیت حماسی«کاظم خان قوشچی» که نقش فراوانی در امنیت منطقه ایفا کرده است، گفت: امسال یادواره این شخصیت حماسی برگزار شده و زندگی‌نامه و حماسه‌ های وی به نسل کنونی بازگو می‌شود.

خلیل خان‌محمدی اظهار داشت: شهید کوچک حسینی و صمد قنبری از شهدای شاخص پیش از انقلاب اسلامی بوده و یکی از شهدای شاخص نیز پنجعلی اکرمی است که در نبرد با ضدانقلاب به طرز فجیعی به شهادت رسید.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در این خصوص که زنده نگه داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: بنابراین زنده نگه داشتن نام شهدایی که در شرایط تحریم صد در صدی حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک میهن را به دست دشمن دهند، لازم و ضروری است.

فرمانده حوزه 26 بسیج بخش انزل گفت: با برگزاری چنین یادواره‌ هایی حماسه شهدا و فرهنگ شهادت در هشت سال دفاع مقدس و در زمان انقلاب اسلامی یادآوری شده چون امنیت کنونی نیز به برکت خون شهدا در جامعه حاصل شده است.

وی اذعان داشت: زندگینامه 23 شهید شهر قوشچی در طول یک سال جمع آوری شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

خان‌محمدی با اشاره به وجود شخصیت حماسی«کاظم خان قوشچی» که نقش فراوانی در امنیت منطقه ایفا کرده است، گفت: امسال یادواره این شخصیت حماسی برگزار می شود تا زندگینامه، حماسه ها و رشادت های وی برای نسل جوان تبیین شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر