کد خبر: 928365
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ ، از دستگیری متهمی خبر داد که در پوشش ارائه مشاوره درسی خانم جوانی را فریب داده و در ادامه با ضرب و شتم وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است .

جوان آنلاین: سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، در توضیح این خبر گفت : پرونده ای با شکایت خانمي به هويت مشخص ( 18 ساله) از شعبه هشتم دادگاه کيفري يک استان تهران مبني بر آزار و اذیت به اداره شانزدهم پليس آگاهي ارجاع شد که در آن شاکی پرونده عنوان داشت توسط شخصی که برای مشاوره تحصیلی به منزل وی مراجعه کرده مورد آزار و اذیت قرار گرفته است .

شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد : پس از اتمام آزمون کنکور سراسري شخصي بنام محمود که جهت مشاوره تعيين رشته با منزلمان تماسهاي زيادي داشته و حق الزحمه خود را نيز به صورت کامل دريافت کرده است ، جهت تعيين رشته کنکور دانشگاه با بنده تماس گرفت و با ارسال پيغام هاي متعدد در تلگرام و به بهانه ملاقات جهت تعیین رشته مرا به خانه اش در خيابان پاسداران کشاند و در آنجا با خوراندن آب ميوه مسموم و ضرب و شتم مورد آزار و اذیت قرار داد .

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل سکونت محمود ( 34 ساله ) در خیابان پاسداران اطلاع پیدا کردند که وی به صورت ناگهانی از این متواری شده است ؛ لذا اقدامات پلیسی ومراقبت های نامحسوس از محل زندگی متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و نهایتا متهم در زمان مراجعه به محل سکونتش در اقدامی غافلیگرانه و قبل از هرگونه اقدام برای فرار دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

سرهنگ کارآگاه علی و لیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به فریب شاکیه و اقدام به آزار و اذیت شاکیه ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم روانه زندان شد .

 

اعتراف سارقان به 50 فقره سرقت در پایتخت

رئیس کلانتری 131 شهرری از دستگیری 2 سارق و اعتراف آنان به 50 فقره سرقت خودرو، لوازم داخل خودرو و موبایل خبرداد.

 

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "محمد کالوسی گفت: با تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت موبایلش توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری، ماموران ضمن تشکیل پرونده ای در این خصوص، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی صحنه جرم، متهمان هنگام سرقت موبایلشان در محل افتاده بود، تصریح کرد: کشف گوشی همراه، سرنخ هایی از سارقان در اختیار پلیس قرار داد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران در تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی خودروی متهمان و سارقان شدند که با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام ضربتی هر 2 سارق دستگیر و خودروی آنان متوقف شد.

سرهنگ کالوسی در ادامه بیان داشت: متهمان در کلانتری به 50 فقره سرقت موبایل، خودرو و لوازم آن در محدوده شهر ری، بهشت زهرا(س)، افسریه و مسعودیه اعتراف کردند.#

 

انهدام باند سارقان با 21 قطعه اموال مسروقه

رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد، با اشاره به دستگیری چهار عضو یک باند سرقت در این محله، گفت: از مخفیگاه این متهمان 21 قطعه اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "محمدرضا موسوی"،  گفت: در راستای اجرای تدابیر سلسله مراتب فرماندهی و در پاسخگویی به شهروندان مبنی بر دستگیری سارقان، ماموران این کلانتری تحقیقات خود در خصوص شناسایی سارقان لوازم داخلی خودرو را آغاز که در نهایت چهار سارق را در این خصوص شناسایی کردند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 18 تهران قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان صادر شد و بلافاصله با هماهنگی های انجام شده تیمی از ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

کلانتر محله یافت آباد، تصریح کرد: در تحقیقات بعدی مخفیگاه متهمان شناسایی شد و طی هماهنگی های به عمل آمده تیم های عملیاتی برای دستگیری متهمان اقدامات ضربتی خود را آغاز کردند.

سرهنگ موسوی، عنوان داشت: در این عملیات چهار عضو یک باند سرقت لوازم داخلی خودرو در مخفیگاه خود دستگیر شده و در بازرسی از محل نیز 16 عدد باند, یک دستگاه ضبط، 2 عدد آمپیلی و 2 عدد ساب مسروقه خودرو کشف شد.

به این ترتیب، هر چهار متهم برای بازجویی به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

 

 

زورگیران گوشی قاپ دستگیر شدند

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری 2 زورگیر در خیابان 17 شهریور، گفت: از این متهمان در هنگام دستگیری 2 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "محمد جلینی گفت: با تماس 2 تن از شهروندان در خصوص سرقت تلفن همراهشان از سوی 2 موتورسوار زورگیر، تیمی از ماموران کلانتری 110 شهدا، برای رسیدگی به محل اعزام شدند.

در بررسی های انجام شده مشخص شد که 2 موتورسوار قوی هیکل زورگیر با سلاح سرد به این 2 شهروند در محدوده خیابان 17 شهریور حمله کرده و با تهدید سلاح سرد تلفن همراه آنها را به سرقت برده اند.

با توجه به این که احتمال داشت هنوز سارقان از محدوده سرقت دور نشده باشند، مشخصات سارقان به دست آمد و ماموران به گشتزنی در محدوده پرداختند تا این که در نهایت هر 2 سارق موتورسوار، زیر پل محلاتی شناسایی و دستگیر شدند.

متهم در ابتدا منکر اتهامات وارده شدند اما زمانی که با مالباختگان روبرو شدند به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت تلفن همراه مالباختگان اعتراف کردند.

سرهنگ جلینی، تصریح کرد: در بازرسی از وسایل متهمان نیز 2 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه متعلق به مالباختگان کشف شد و به این ترتیب، پرونده به همراه متهمان به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

دزد دوچرخه در عارف دستگیر شد

رئیس کلانتری 114 غیاثی، با اشاره به دستگیری یک سارق در محله عارف، گفت: این متهم در حال سرقت یک دوچرخه بود که دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "عباس واعظی"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110، تیمی از ماموران این کلانتری به محل اعزام شدند.

وی افزود: زمانی که ماموران به محل رسیدند، اهالی یک خانه به آنها مراجعه و اعلام کردند که چند دقیقه پیش یک سارق پس از ورود غیرقانونی به حیاط منزلش دوچرخه این در محل بوده به سرقت برده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با دریافت مشخصات سارق و دوچرخه همراهش، ماموران به گشتزنی در محدوده پرداختند که این اقدام در نهایت پس از چند دقیقه نتیجه داد و این سارق به همراه دوچرخه مذکور، در حال فرار شناسایی و دستگیر شد.

متهم به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و از آنجا که تعداد سرقت دوچرخه در این محدوده طی مدت اخیر افزایش داشته است، تحقیقات بیشتری در این خصوص صورت گرفت.

سرهنگ واعظی، عنوان داشت: این تحقیقات نتیجه داد و متهم علاوه بر اعتراف به جرم خود به سرقت چهار دستگاه دوچرخه دیگر نیز اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده با شکایت مالباخته که در کلانتری حاضر شده بود، به دادسرا منتقل شد.

زورگیران مهرآباد، هنگام پرسه زنی دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی، با اشاره به دستگیری سه سارق زورگیر در این محدوده، گفت: این متهمان هنگام پرسه زنی با خودروی سواری خود شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "حسن نورآبادی"، گفت: با شکایت های شهروندان در خصوص فعالیت های مجرمانه سه سارق زورگیر در این محدوده که با خودروی سواری خود ضمن پرسه زنی اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند، تیمی از ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخصات ظاهری متهمان و خودروی آنها به دست آمد و در اختیار ماموران انتظامی مستقر در سطح حوزه این کلانتری قرار گرفت.

این اقدامات ادامه داشت تا این که عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی، این متهمان را در حال گشتزنی با خودروی سواری شان در حال پرسه زنی در محله مشاهده و تحت تعقیب قرار دادند.

کلانتر محله مهرآباد، عنوان داشت: در این تعقیب و گریز، هر سه متهم که خودروی خود را رها کرده و سعی داشتند با پای پیاده متواری شوند، دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ نورآبادی، تصریح کرد: هر سه متهم به جرایم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان اعتراف و در بازرسی از خودروی آنها نیز تعدادی لوازم مسروقه ازجمله کیف پول، طلا و مدارک شناسایی کشف و همچنین تعدادی ادوات سرقت از جمله سلاح سرد و گاز اسپری اشک آور کشف شد.

گفتنی است، پس از تکمیل پرونده هر سه متهم به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

 

 **

سرهنگ بخشنده خبر داد؛

دستگیری مردی که "گل" می فروخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در غرب تهران، گفت: این متهم با خودروی خود اقدام به توزیع مواد مخدر می کرد با تلاش ماموران پایگاه دوم این پلیس، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "محمد بخشنده"، گفت: با دريافت گزارشات مردمي مبني بر جابجايي مواد مخدر "گل" توسط یکی از توزیع کنندگان سابقه دار با خودروي سواری در خيابان کوهسار، موضوع در دستور کار ماموران پايگاه دوم پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.

وی افزود: پس از رصد اطلاعاتي و اقدامات پليسی، خودروی موصوف شناسایی و راننده آن دستگیر و در بارزسي از خودرو 330 گرم مواد مخدر از نوع "گل"، يک قبضه سلاح سرد و يک دستگاه ترازوی توزين مواد مخدر کشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت، در پايان خاطر نشان کرد، پس از کشف مواد مخدر و ديگر ادوات، متهم به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

 

سارقان یک میلیاردی داندانپزشکی دستگیر شدند

رئیس کلانتری 111 هفت چنار از شناسایی و دستگیری سارقان کارگاه دندانپزشکی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان 40 قلم کالای مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

 

سرهنگ " قدرت اله حق پرست "  گفت: با تماس تلفنی یکی از مالگان کارگاه دندانپزشکی مبنی بر سرقت تجهیزات کارگاهش، تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران در تحقیقاتی که از صحنه جرم انجام دادند، رد پایی از حضور 2 سارق حرفه ای در کارگاه به دست آوردند و در نهایت با پایش اطلاعاتی مخفیگاه آنان را در همان حوالی شناسایی کردند.

وی گفت: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری سارقان و بازرسی از مخفیگاه آنان اعزام که موفق شدند در یک عملیات ضربتی ضمن دستگیری آنان 40 قلم اموال کارگاه دندانپزشکی را کشف کنند.

رئیس کلانتری محله هفت چنار با اشاره به ارزش ریالی اموال مسروقه، ادامه داد: کارشناسان اموال کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ حق پرست بیان داشت: شاکی به کلانتری دعوت و ضمن اخذ رسید از وی اموال کشف شده به وی تحویل و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 **

اعتراف سارق حرفه ای به 5 فقره دستگیری

رئیس کلانتری 208 پایانه جنوب از دستگیری سارق حرفه ای خبر داد و گفت: متهم در کلانتری به 5 فقره دستگیری به اتهام کش رو زنی اعتراف کرد.

 

به گزارش خبرنگار ما، سرگرد "ایوب صالحی" ، گفت: ظهر روز گذشته ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محدوده پایانه جنوب مشاهده کردند که موتورسوار و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت، پلاک انتظامی موتورسیکلت را پوشانده و در حال حمل کیف مشکی رنگی هستند و با حرکات مارپیچی نظم ترافیک شهری را بر هم زده اند.

وی با بیان اینکه متهمان به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند، تصریح کرد: در این تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری و اعتراف آن وی به جرم کش روی، بیان داشت: متهم در همان بازجویی اولیه به 5 فقره دستگیری کش روی با همکاری همدستش اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانوین در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرگرد صالحی افزود: دستگیری همدست سارق در دستو ر کار ماموران قرار دارد.

 **

کشف کالاي قاچاق 3 میلیاردی در پایتخت

فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامي يگان امداد پایتخت از کشف کالای قاچاق به ارزش تقريبي سه میلیارد ريال خبر داد .

 

سرهنگ " عليرضا عجمي" گفت: در ادامه روند مبارزه با سوداگران اقتصادي، مأموران گشت انتظامي قرارگاه جنوب يگان امداد فاتب در بازرسی از يک دستگاه خودروی سواری در بزرگراه خلیج فارس ماموران موفق به کشف یک محموله قاچاق شدند.

وی با اشاره به این که اموال کشف شده شامل: یکهزار و 350 ساعت هوشمند سیم کارت خور، 90 هندزفري، 38 ام پي تري پلير و 185 شارژر فندکي می باشد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقريبي کالای کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کرده اند .

سرهنگ عجمي در ادامه افزود: در این عملیات يک نفر دستگير و به همراه کالاهاي قاچاق کشف شده پس از تشکيل پرونده برای تحقیقات تکمیلی تحويل اداره مبارزه با کالاي قاچاق آگاهي تهران بزرگ شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار