کد خبر: 928281
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
به نظر می‌رسد همچنان روز‌های خوش بورس تهران ادامه داشته باشد. ورود حجم‌های جدید پول به بورس باعث شده است که بورس تهران هر روز با رکودزنی جدیدی به رشد‌های قیمتی خود ادامه دهد. شاخص بورس تهران نسبت به عدد ۹۰ هزار واحد سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است و امروز توانست وارد کانال ۱۸۰ هزار واحد شود. شاخص بورس تهران با رشد بیش از ۶۰۱۷.۵۲ واحدی امروز به ۱۸۰ هزار و ۶۳۵ واحد رسید.
همچنان نماد‌های معدنی و فلزی و پالایشی بیشترین نقش را بر رشد شاخص بورس داشتند البته در این میان نماد‌های بانکی نیز با حجم‌های خرید مواجه شدند و نماد بانک اقتصاد نوین پس از بازگشایی با ۵۷ درصد رشد روزانه مواجه شد و یکی از تاثیرگذارترین نماد‌ها بر رشد شاخص بورس بود.
فعلا رشد قیمت دلار بیشترین عامل تأثیرگذار بر رشد شاخص بورس بوده است و به نظر می‌رسد بورس در حال تطبیق خود با دلار جدید است و این روند تا تثبیت قیمت دلار ادامه داشته باشد.
به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۶۰۱۷.۵۲ واحد افزایش به ۱۸۰ هزار و ۶۳۵ واحد و ارزش روز بازار به ۶۸۹ هزار میلیارد تومان رسید.
شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۷۵۸.۷۳ واحد افزایش به ۵۲ هزار و ۷۹۳ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۰۳۷.۳.۳ واحد افزایش به ۳۱ هزار و ۴۵۵ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۷۳۳.۱۴ واحد افزایش به ۲۲ هزار و ۲۳۱ واحد رسید.
¬شاخص آزاد شناور با ۶۱۰۵.۲۳ واحد رشد به ۱۹۲ هزار و ۴۷۳ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۴۴۷۳.۵۱ واحد رشد به ۱۳۳ هزار و ۲۷۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۱۷۹۰.۳۵ واحد رشد به رقم ۳۵۸ هزار و ۸۲۰ واحد رسید.
نماد فارس، فولاد، کگل، فملی، ونوین، پارس، تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد خساپا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۵۸.۲۵ واحد افزایش به رقم ۲۰۷۱.۰۲ واحد رسید.
معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۱۷ هزار و ۶۲۷ واحد برگ سهم در قالب یک میلیارد و ۲۷۶ میلیون برگ به ارزش ۸۸۶ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
بشدت هشدار می‌دهم!‌ این دولت،‌ یکبار در سال ۹۲ باصطلاح خودش حباب در بورس را ترکاند و باعث نابودی سرمایه سهامداران جزء شد و سرمایه ملت به یک سوم و یک چهارم سقوط کرد و به ورطه نابودی کشانده شد، و اکنون نیز همین سناریو دوباره چیده شده!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار