کد خبر: 928276
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
گفت و گوی "جوان آنلاین" با جودوکار تیم ملی پس از کسب مدال برنز در مسابقات جهانی باکو
رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان ۲۰۱۸  در حالی در باکو پایتخت آذربایجان به پایان رسید که تیم ملی کشورمان توانست یک مدال طلا و یک برنز با ارزش کسب کند. در روز پایانی این مسابقات جواد محجوب آخرین نماینده ایران در وزن 100 + کیلوگرم به روی تاتامی رفت، اما در همان دور نخست با شکست برابر رحیم اف از تاجیکستان از دور رقابت‌ها کنار رفت تا پس از عملکرد ضعیف و ناکامی در بازی‌های آسیایی اندونزی این بار نیز در رقابت های جهانی نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشته باشد. پیش از این سعید مولایی و محمد بریمانلو توانسته بودند برای کشورمان مدال آوری کنند...

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان ۲۰۱۸  در حالی در باکو پایتخت آذربایجان به پایان رسید که تیم ملی کشورمان توانست یک مدال طلا و یک برنز با ارزش کسب کند. در روز پایانی این مسابقات جواد محجوب آخرین نماینده ایران در وزن 100 + کیلوگرم به روی تاتامی رفت، اما در همان دور نخست با شکست برابر رحیم اف از تاجیکستان از دور رقابت‌ها کنار رفت تا پس از عملکرد ضعیف و ناکامی در بازی‌های آسیایی اندونزی این بار نیز در رقابت های جهانی نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشته باشد. پیش از این سعید مولایی و محمد بریمانلو توانسته بودند برای کشورمان مدال آوری کنند. بریمانلو به رغم قرار گرفتن در گروهی سخت و پر ستاره ، کاری کرد کارستان و با کسب یک نشان ارزشمند برنز جهان نامی برای خود در سطح جهان دست و پا کرد.

محمد بریمانلو جودوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان درباره این دوره از رقابتها در گفت وگو با "جوان آنلاین" گفت: مسابقات جهانی در بالاترین سطح ممکن برگزار شد. همانطور که نامش پیداست مسابقات جهانی است و از تمام دنیا در این تورنمنت حرفه ای شرکت می کنند. ۱۳۳ کشور در این دوره از رقابتها حضور داشتند که من در این دوره ۷ مسابقه سنگین را انجام دادم که در ۶ مبارزه حساس پیروز میدان شدم و فقط در یک مسابقه شکست خوردم .

وی در مورد کسب نشان برنز مسابقات جهانی جودو اظهار داشت: خوشحالم از این که توانستم مدال جهانی را بعد از مسابقات آسیایی جاکارتا در این مسابقات کسب کنم. این دومین مدال خوش رنگ من در این سطح از مسابقات است . سال گذشته بعد از ده سال ، سعید مولایی توانست مدال بگیرد تا راه را برای من و امثال من باز کند و باعث شد تا من دوباره مدال برنز را در مسابقات جهانی که مسابقات معتبری می باشد ، کسب کنم.

جودوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان در پاسخ به "جوان آنلاین" مبنی بر اینکه تصور مدال آوری در این دوره از رقابت ها را داشته افزود: من با توجه به اینکه در جاکارتا هم روی تاتامی رفتم و توانستم برنز بگیرم از آمادگی روحی و روانی خوبی برخوردار بودم برای همین با آمادگی کامل و انگیزه زیاد راهی باکو شدم. به شخصا تصور روی سکو رفتن را داشتم و خدا را شکر که توانستم جواب اعتماد مربیان را بدهم. تمامی جودوکاران خوب دنیا ، با آمادگی صدرصدی روی تاتامی مبارزه می کنند و همگی با نیت کسب مدال در این رویداد شرکت می‌کنند. من با شکست دادن ۶ جودوکار قدر که همگی مدال دار جهان و المپیک بودند لیاقت کسب مدال را داشتم. فقط یک مبارزه را باختم که منجر به کسب مدال برنز شد.

بریمانلو در ادامه افزود: امیدوارم با این مدال آوری ها  نگاه مسئولان به این رشته تغییر یابد و با نگاه ویژه ، حمایت بیشتر از جودو داشته باشند.قطعا حمایت بیشتر منجر به مدال آوری در المپیک توکیو خواهد شد .هدف اصلی من المپیک است و امیدوارم بتواند با راه یابی در مسابقات المپیک توکیو ، مدال آوری کنم و پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار