کد خبر: 928271
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
شهردار منطقه‌۲ تهران، همراه هشت‌نفر از همکارانش با شکایت خانواده مرد جوانی که چندی قبل مقابل شهرداری پایتخت اقدام به خودسوزی کرده بود به دادسرای امور جنایی تهران احضار شد.
به گزارش خبرنگار ما، صبح روز سه‌شنبه ۱۳‌ شهریور‌ماه امسال مأموران پلیس از خودسوزی مرد جوانی در خیابان بهشت مقابل شهرداری تهران با خبر و راهی محل شدند.
بررسی‌ها نشان داد لحظاتی قبل مرد ۴۵‌ساله‌ای در مقابل چشمان همسر و فرزندش و تعدادی از شهروندان با ریختن بنزین، خودش را آتش زده است به طوریکه در این حادثه به شدت دچار سوختگی شده و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است. بررسی‌ها ابتدایی حکایت از این داشت این مرد قبل از اقدام به خودسوزی مدعی شده که مغازه‌ای در منطقه دو شهرداری تهران در شهرک مخابرات داشته که طی ماه‌های اخیر مبلغی را بابت تغییر کاربری مغازه خود پرداخت کرده‌است، اما همچنان شهرداری تهران از ارائه مجوز فعالیت وی ممانعت کرده است و به همین دلیل در اعتراض به شهرداری منطقه‌۲ و عواملی که مانع فعالیت او شده‌اند قصد خودسوزی دارد.
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت به مأموران خبر رسید که وی بر اثر شدت سوختگی در بیمارستان فوت کرده است. بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی به دادسرا فرستاده شد تا اینکه صبح دیروز همسر مرد فوت شده به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کردند و از شهردار منطقه‌۲ و هشت نفر از عوامل آن شهرداری به اتهام نقش داشتن در مرگ شوهرش شکایت کرد. بدین ترتیب با طرح این شکایت قاضی مدیر روستا، بازپرس شعبه‌ششم دادسرا، شهردار منطقه‌ ۲ و هشت‌نفر از همکارانش را برای تحقیق به دادسرای امور جنایی احضار کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار