کد خبر: 928245
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: خسارت تانکرهای حمل سوخت که در حین عملیات انتقال سوخت در کشور دچار آسیب می شوند پرداخت می شود.

جوان آنلاین: سیدمحمدرضا موسوی خواه با قدردانی از رانندگان نفتکش های جاده ای که برای تامین و توزیع به موقع سوخت در کشور شبانه روزی و خالصانه تلاش می کنند، گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهد آسیب رساندن و حمله افراد شرور به تانکرهای حمل سوخت در جاده ها هستیم، شرکت ملی پخش در این زمینه تمهیداتی اندیشیده و چنانچه تانکر حمل سوخت دچار آسیب شود، خسارت آن پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: در خردادماه امسال نیز چنین اقدامی توسط شرکت ملی پخش انجام و به رانندگان آسیب دیده در جاده ها خسارت پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش از رسیدگی لحظه ای و پیگیری های مستمر همکاران خود در سراسر کشور برای تامین و توزیع خبر داد و گفت: همکارانم در طول شبانه روزی برای تامین و توزیع پایدار و مستمر سوخت ‌رفاه حال مردم تلاش می کنند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

موسوی خواه با قدردانی از این تلاش ها تاکید کرد: ان شاءالله با همراهی خوب مردم و رانندگان زحمتکش نفتکش های جاده ای، دشمنان، از رسیدن به اهداف شوم شان در برنامه ریزی برای برهم زدن نظم تامین پایدار سوخت باز می مانند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش ‌وپخش فراورده های نفتی ایران

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار