کد خبر: 928244
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
سی‌ان‌ان، بی‌بی‌سی را در دروغ گویی رو سفید کرد
شب گذشته در مصاحبه دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان، با شبکه سی‌ان‌ان، خانم کریستین امانپور، مجری برنامه، در پرسشی از تظاهرات ضد دولتی چند ماه پیش در ایران پرسید. اما با شیطنت تصاویری از راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشت.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: شب گذشته در مصاحبه دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان، با شبکه سی‌ان‌ان، خانم کریستین امانپور، مجری برنامه، در پرسشی از تظاهرات ضد دولتی چند ماه پیش در ایران پرسید، اما با شیطنت تصاویری از راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشت.

تعداد بازدید : 41
تصویر پخش شده از آنجا که از زاویه‌ای خاص فیلم برداری شده است، شامل هیچ پلاکارد ضد صهیونیستی نیست و تنها چند پرچم حسینی در آن قابل رویت می‌باشد که اگر مخاطبی از راهپیمایی ۲۲ بهمن تصویری نداشته باشد، می‌تواند چهره‌ای منفی از نظام ایران القاء و به او بفهماند، بر خلاف گفته‌های روحانی و دقیقاً مطابق چرندیات ترامپ، اعتراضاتی گسترده علیه نظام اسلامی به راه افتاده و حتی مردم ایران نیز با نظام و سیاست‌های آن مخالف هستند.

بی‌بی‌سی فارسی نیز در ماه‌های گذشته، که عناصر ضد انقلاب رویای «تابستان داغ» را برای جمهوری اسلامی می‌دیدند، بارها برای بحرانی نشان دادن اوضاع در ایران و نارضایتی مردم از تصاویر آرشیوی استفاده می‌کرد، اما این بار سی‌ان‌ان، بی‌بی‌سی را رو سفید کرد و با ربودن گوی دروغ پراکنی از سربازان ملکه، نه از یک تصویر آرشیوی بلکه از تصویری دروغین که دقیقاً بر عکس آن چه که می‌خواهد القاء کند، در حمایت از نظام  و سیاست‌های آن می‌باشد، استفاده کرد.

ظاهراً شبکه‌های غربی در مسیر براندازی ایران دیگر هیچ مرز اخلاقی و حرفه‌ای را نمی‌شناسند و به هر ریسمانی چنگ می‌زنند تا بلکه بتوانند ضربه‌ای به نظام وارد کنند.

شایسته آن است وزارت امور خارجه رسماً ضمن شکایت از این دروغ آشکار، مطلبی را برای این شبکه که نیت آن برای ایجاد چهره‌ای منفی از ایران مشخص است، ارسال کند، و از آن‌ها بخواهد از کرده خود عذرخواهی کنند. بدیهیست اگر اینگونه تحریفات آشکار با واکنش محکمی مواجه نشود، در آینده چه بسا گفته‌های مصاحبه شونده را نیز تحریف کنند، و در جنگ رسانه‌ای، رییس جمهور یک کشور را ضد آن کشور جلوه دهند! 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار