کد خبر: 928219
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
قهرمان پارالمپیک ریو گفت: اگر کمیته ملی پارالمپیک و کادر فنی اجازه دهند، رکوردی بالاتر از ۳۱۰ کیلوگرم را در جاکارتا جابجا خواهم کرد.
 
سیامند رحمان

جوان آنلاین: سیامند رحمان با بیان این که نسبت به پارالمپیک ریو آماده‌تر هستم، اظهار کرد: برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا نسبت به پارالمپیک ریو آماده‌تر هستم و اگر کمیته ملی پارالمپیک و کادر فنی تصمیم بگیرند که رکوردی بالاتر از ۳۱۰ کیلوگرم را در بازی‌ها جابجا کنم برای من فرقی نمی‌کند و آماده ثبت رکورد جدید هستم.

وی گفت: هدفگذاری اصلی من پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و تلاشم بر این است که رکوردی بهتر از ۳۱۰ کیلوگرم را که در پارالمپیک ریو بزنم و آن را در ۲۰۲۰ توکیو ارتقاء ببخشم. به هر صورت در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ابتدا سعی خواهم کرد به مدال طلا دست پیدا کنم و سپس با تصمیم کادر فنی و کمیته ملی پارالمپیک و در صورت صلاحدید رکورد جدیدی را ثبت کنم.

این وزنه‌بردار فوق سنگین ادامه داد: تا قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تمریناتم را به طور مرتب در شهرستان پیگیری می‌کردم و بعد از بازگشت از این رقابت‌ها تمریناتم را در محل فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه دادم و در حالا حاضر به لطف خدا در شرایط آمادگی خوبی هستم و آماده‌ام تا افتخار دیگری در جاکارتا کسب و دل مردم را شاد کنم.

سیامند رحمان در پایان خاطرنشان کرد: در آخرین روز رکوردگیری توانستم به طور غیررسمی رکورد ۳۱۱ کیلوگرم را جابجا کنم، اگر مسئولین در بازی‌های پاراآسیایی نیز این اجازه را بدهند که رکورد جدیدی ثبت کنم، آماده هستم و مشکل خاصی ندارم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار