کد خبر: 928201
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز به کار فعالیت رسمی کشتی اقیانوس پیمای سانی در مسیر دریایی بندر شهید باهنر بندرعباس- شارجه امارات خبر داد.
اله‌مراد عفیفی‌پور با بیان اینکه کشتی سانی در نخستین سفر با ۹۱ مسافر از بندرعباس عازم کشور امارات شد، اظهار داشت: این کشتی اقیانوس پیمای رو - رو از امکان حمل همزمان مسافر، خودرو و بار برخوردار است.
وی افزود: کشتی سانی دارای ظرفیت حمل ۴۱۸ مسافر با شرایط خاص در پنج کلاس است که مسافران می‌توانند نوع خدمات مدنظر را انتخاب کنند. همچنین امکانات زیادی برای مسافران در سفر‌های بین‌المللی همچون اتاق‌های دارای امکانات، کافی شاپ، سینما، سونا، فروشگاه، فضای بازی کودکان و... فراهم است.
عفیفی‌پور ادامه داد: علاوه بر این، امکان حمل تولیدات صادراتی هرمزگان و استان‌های همجوار با کانتینر‌های یخچالی از طریق این کشتی نیز وجود دارد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه در مسیر بندرعباس به امارات هزینه بلیت کشتی ارزان‌تر از هواپیماست، خاطرنشان کرد: طی نیمه نخست سال جاری، تردد ۱۷هزار و ۸۸۰ نفر مسافر از طریق کشتی در این مسیر دریایی به ثبت رسید.
شایان ذکر است، کشتی سانی آمادگی دارد که روز‌های یک‌شنبه و سه‌شنبه مسافران را از بندر شهید باهنر به بندر شارجه ترابری نموده و روز‌های دوشنبه و چهارشنبه آن‌ها را به بندرعباس بازگرداند. مدت زمان این مسیر دریایی حدود ۱۱ ساعت است و قیمت بلیت رفت و برگشت به ازای هر نفر بین ۳۸۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان بر اساس نوع پکیج انتخابی تعیین شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار