کد خبر: 928199
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵
مديركل فني و حرفه‌اي استان زنجان گفت: ۱۵۲ آموزشگاه آزاد فني و حرفه‌اي در استان زنجان فعاليت مي‌كنند كه از اين تعداد ۱۱۷ آموزشگاه مختص بانوان و ۸ آموزشگاه ويژه برادران است.
محمدرضا انصاري افزود: از آغاز سال‌جاري تاكنون بيش از ۷۷۸ هزار نفر ساعت آموزش‌هاي مهارتي در بخش آموزشگاه‌هاي آزاد فني و حرفه‌اي استان به كارآموزان ارائه ‌شده است.
وي ادامه داد: از اين تعداد ۶۲۲ هزار و ۱۸۳ نفر ساعت در حوزه خواهران ۱۵۶ هزار و ۵۵۰ نفر ساعت در حوزه برادران بوده است.
مديركل اداره كل فني و حرفه‌اي استان زنجان گفت: هم‌اكنون ۱۵۲ آموزشگاه آزاد فني و حرفه‌اي در بخش‌هاي طراحي و دوخت، مراقبت زيبايي، برق، عمران، فناوري اطلاعات، گردشگري، حمل‌ونقل فعاليت مي‌كنند كه از مجموع آموزشگاه‌هاي آزاد ۱۱۷ آموزشگاه مختص خواهران، هشت آموزشگاه مختص برادران و ۲۷ آموزشگاه به صورت ۲ منظوره آموزش‌هاي مهارتي را ارائه مي‌دهند.
انصاري تأكيد كرد: زيرساخت خوبي در استان براي آموزش‌هاي مهارتي وجود دارد و در سال‌جاري هم اين مهم باقوت بيشتري اجرا مي‌شود.
وي افزود: فني و حرفه‌اي استان زنجان در راستاي آموزش‌هاي مهارتي در حوزه‌ اي‌تي كارهاي اساسي انجام مي‌دهد و در اين ميان وظيفه سازمان فني و حرفه‌اي ايجاد شغل نيست و رسالت واقعي آن ارائه آموزش‌هاي مهارتي متناسب با نياز بازار كار است.
مديركل فني و حرفه‌اي استان زنجان تصريح كرد: يكي از سياست‌هاي مهم در مديريت فني و حرفه‌اي استان توسعه آموزش‌هاي كاربردي و پژوهشي است و پيشرفت كشور در گرو توسعه مهارت‌هاي فني و حرفه‌اي در جامعه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار