کد خبر: 928196
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
رییس حوزه هنری سمنان:
رییس حوزه هنری استان سمنان گفت: همزمان با ماه محرم و سالروز آغاز جنگ تحمیلی، نمایشگاه گروهی عکس و پوستر عاشورا و دفاع مقدس در این نهاد گشایش یافت.

داود یاراحمدی افزود: این نمایشگاه از آثار هنرمندان استان و کشور به همت دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان برپا شده است.
وی بیان کرد: 18 قطعه عکس در ابعاد70 در50 سانتی متر با موضوع دفاع مقدس در گالری خورشید و همچنین در محوطه حوزه هنری استان نیز20 پوستر و عکس در همین ابعاد با موضوع عاشورا و دفاع مقدس به نمایش درآمده است.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش ارزش های عاشوراو دفاع مقدس است و خلق آثار هنری با تعهد به حقیقت و رویکرد جامعه می تواند اثرگذاری خوبی را برای مخاطب ایجاد کند.
یاراحمدی خاطرنشان کرد: فرهنگ روح یک جامعه است و تبلور آن در جامعه در قالب هنر اتفاق می افتد.
وی ادامه داد: علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه ها می توانند تا پایان هفته دفاع مقدس همه روزه از ساعت 8 الی 14 به حوزه هنری استان سمنان مراجعه نمایند.
رییس حوزه هنری استان سمنان با اشاره به پایان دوره تابستانه کارگاه داستان نویسی، گفت: 97 کارگاه داستان نویسی با برنامه ریزی دفتر آفرینش های ادبی و با تدریس استادان این حوزه پایان یافت.
وی، هدف از برگزاری کارگاه های داستان نویسی را گسترش خلاقیت در نوشتن، ترغیب جوانان به داستان نویسی بیان و خاطرنشان کرد: عناصر ماجرا و عناصر روایت از موضوعات دوره تابستان 97 کارگاه داستان نویسی بود.
وی تاکید کرد: آماده سازی طرح و انتخاب لحن و راوی از موضوعات دوره بعدی برگزاری این کارگاه ها در استان سمنان است.
به گفته یاراحمدی، دوره تابستانه کارگاه داستان نویسی در10 جلسه و با حضور 20 نفر از هنرجویان در محل حوزه هنری استان سمنان برگزار شد.
علاقه مندان برای ثبت نام و حضور در دوره پاییز 97 این کارگاه ها می توانند به حوزه هنری استان سمنان واقع در باغ فردوس، خیابان شهید صفائیان مراجعه کنند.
در استان سمنان بیش از 400 هنرمند در رشته های مختلف هنری فعالیت دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر