کد خبر: 928181
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان از اجرای طرح آمارگیری از مسکن روستایی در سطح استان از 21 مهر ماه لغایت 21 آبان ماه سال‌جاری خبر داد .

علیرضا فلاحی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی راهگشای برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی در توسعه و عمران مناطق روستایی کشور است که به‌صورت همزمان در کل کشور از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه که آمارگیری در هر زمینه پایه و مبنای تمام برنامه‌ریزی‌ها است ادامه داد: برنامه‌ریزی جهت پیشبرد طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی‌، جمع‌آوری اطلاعات در زمینه امکانات عمومی و ویژگی‌های سکونتی و بهداشتی از اهداف مهم انجام این آمارگیری است.

 

 فلاحی افزود: در این طرح که به مدت یک ماه اجرا خواهد شد مأموران آمارگیری به‌عنوان نمونه به 122 روستای استان مراجعه و تعداد چهار هزار و 110 واحد مسکونی روستایی را مورد مطالعه قرار می‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح گامی مهم در جهت بهبود و ساماندهی امکانات رفاهی، معیشت روستانشینان و وضعیت مسکن روستائیان دارد، گفت: همکاری روستائیان و مسئولین محلی روستاها با مأموران آمارگیری از ضروریات اجرای این طرح است .

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها درخواست کرد تا با تشویق مردم به همکاری صمیمانه با ماموران آمارگیری، زمینه توسعه و پیشرفت بیش از پیش روستاها را در این استان فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در سنوات گذشته و در سالهای1379، 1382، 1392 توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده خاطرنشان کرد: مهر ماه امسال چهارمین دوره این طرح با هدف جمع‌آوری اطلاعات تخصصی از ویژگی‌های مسکن روستایی به‌منظور برنامه‌ریزی و توسعه اصولی و پایدار روستاها انجام می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر