کد خبر: 928178
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان از برگزاری اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه به همت بسیج دانشجویی در تابستان امسال خبر داد.

دکتر رستم شامحمدی با اعلام این خبر افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان با بیش از 150 نفر از دانشجویان خواهر و برادر در این مدت در جهاد فرهنگی و عمرانی مناطق محروم شرکت کردند .

وی با بیان اینکه این اردو در منطقه محروم فرومد شهرستان میامی به مدت 20 روز برگزارشد اظهار کرد: دانشجویان در این اردو در سه بخش فرهنگی، عمرانی و دامپزشکی به مردم این مناطق خدمات‌رسانی کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان دیوار کشی ، احداث خانه عالم، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، مرمت و زیبا سازی مدرسه این منطقه را از خدمات عمرانی این گروه جهادی اعلام کرد.

شامحمدی به خدمات فرهنگی این گروه جهادی هم اشاره و تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های قرآن و احکام، نماز، سفالگری، نقاشی، کاردستی و ارائه مشاوره برای تحکیم بنیان خانواده‌ها از جمله این اقدامات بود.

وی گفت: همچنین با حضور اساتید دانشکده دامپزشکی و دانشجویان این رشته خدمات مشاوره ای و درمانی نیز برای دام و طیور اهالی این منطقه انجام شد.

ریاست دانشگاه سمنان، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، فرمانده سپاه استان و مسئولین استانی و شهرستانی هم از روند برگزاری و فعالیت دانشجویان شرکت کننده در این اردوی جهادی بازدید کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر