کد خبر: 928081
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
بهتاج:
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: میزبانی‌های تبریز در مسابقات بین‌المللی ادامه خواهد داشته و تا پایان سال شاهد 3 یا 4 مسابقه بین‌المللی دیگر در تبریز خواهیم بود.

ایوب بهتاج  اظهار داشت: با هماهنگی فدراسیون فوتبال و آقایان کفاشیان و ترابیان تبریز میزبان تورنمنت 4 جانبه در رشته فوتسال با حضور تیم‌های ملی فوتسال ایران، اکراین، بلاروس و ژاپن است که از بهترین تیم‌های اروپایی و آسیایی به شمار می‌روند که این مسابقات در راستای رویداد 2018 تبریز بوده است.

وی تصریح کرد: مسابقات از روز گذشته آغاز شده است و امروز اوج خود خواهد بود و همان‌طور که می‌دانید ژاپن حریف اصلی ایران در فوتسال آسیا بوده که امروز برابر ایران قرار می‌گیرد و امیدوارم در بازی عصر امروز استقبال خوبی صورت گیرد و تماشاگران زیادی در سالن شهید پورشریفی حضور یابند.

بهتاج در مورد هزینه مسابقات گفت: فدراسیون فوتبال کشور نهایت همکاری را در این مورد با اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی داشته و بیشتر هزینه مسابقات برعهده اسپانسر مسابقات بوده و هزینه چندانی بر عهده ما نبوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در مورد میزبانی تبریز تصریح کرد: هفته آینده‌ تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان در 6 مرحله و بین 3 استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل آغاز می‌شود که سی‌و‌سومین دوره این مسابقات است.

وی گفت: از اواخر آبان ماه سالن فتح خیبر تبریز میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی پیشکسوتان آسیا بوده و با فدراسیون اسکواش و تنیس هم هماهنگی‌هایی برای میزبان بین‌المللی مسابقات این رشته صورت گرفته و تا پایان سال شاهد 3 یا 4 مسابقات بین‌المللی در تبریز خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر