کد خبر: 928080
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
فرمانده سپاه عاشورا :
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمن پاسخ خود را در میدان عمل از فرزندان ملت دریافت خواهد کرد، گفت: ما نه تنها احساس ضعف نداریم بلکه حرکت مذبوحانه تروریست‌های تکفیری در رژه نیروهای مسلح در اهواز موجب اتحاد ملت و به هم پیوسته‌تر شدن صفوف یکپارچه شد.

سردار عابدین خرم  در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام بناب، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این وصیت و خواسته این شهداست که خواستند گمنام باشند.

وی با تأکید بر اینکه بالاترین هدف و مرتبه نهضت عاشورا ایثار و فداکاری بود؛ تصریح کرد: نیت و عمل شهدا یکی بوده و هست و آنها صرفاً برای تقرب به پروردگار از جان خود به عنوان باارزش‌ترین سرمایه یک انسان گذشتند.

خرم افزود: خون‌های ریخته شده در هشت سال دفاع مقدس موجب رسوا شدن دشمنان انقلاب و رسوا شدن دشمنان پیامبر اکرم(ص) شده است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدا در راه دفاع از انقلاب و دفاع از دین خدا وارد جنگ نابرابر شدند و در این راه بدون هرگونه چشمداشتی از جان خود گذشتند، برخی از این شهدا در کوهستان‌ها و بیابان‌ها مفقودالاثر شدند که این عمل رابطه و هدف نزدیک شهدای دفاع مقدس با شهدای واقعه عاشورا را تداعی می‌کند.

خرم با بیان اینکه شهدا در هر کشوری دارای ارزش و منزلت خاصی هستند؛ اذعان کرد: در تمام شهرهای کشور شاهد قبور شهدا هستیم که باید ضمن احترام به این اماکن، برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز در راستا که ترویج درس ایثار و شهادت باشد، برای نسل‌های جوان در این مکان‌ها برگزار شود.

وی، به حرکت مذبوحانه تروریست‌های تکفیری در رژه نیروهای مسلح در اهواز اشاره کرد و افزود: حرکت مذبوحانه تروریست‌ها در رژه اهواز موجب اتحاد و یکپارچی ملت شد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمن پاسخ خود را در میدان عمل از فرزندان ملت دریافت خواهد کرد؛ گفت: ما نه تنها احساس ضعف نداریم بلکه این حرکت مذبوحانه موجب اتحاد ملت و به هم پیوسته‌تر شدن صفوف یکپارچه خواهد شد.

فرماندار بناب نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به‌خاطر شهادت تنی چند از هموطنان در حمله تروریستی روزهای گذشته در اهواز اظهار داشت: از آنجایی که دشمنان نظام توانایی رویارویی با ملت ایران را ندارند با انجام حرکات تروریستی سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی دارند، در حالی که این‌گونه اقدامات مردم ایران را در برابر تمام توطئه‌های دشمنان یکپارچه‌ و متحدتر می‌کند.

امین رفیعی، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شهرداران فعلی و قبلی همچنین اعضای شورای اسلامی فعلی و گذشته شهر بناب به‌خاطر اهتمام در تکمیل این یادمان شهدای گمنام اظهار کرد: با تکمیل این مکان، این محل به قطب فرهنگی تبدیل شده و شاهد برگزاری مراسم مختلف فرهنگی و مذهبی در این محل هستیم.

شهردار بناب نیز در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام بناب با اشاره به مراحل ساخت این پروژه تصریح کرد: یادمان شهدای گمنام بناب در سال 93 کلنگ‌زنی شد و در سال 96 به عنوان پروژه نیمه تمام در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار گرفت.

نادر داوودی افزود: این پروژه در فضایی به مساحت 640 مترمربع شامل عملیات کف‌سازی، نصب گنبد و نورپردازی احداث شده است که برای تکمیل آن 6 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.

شهردار بناب خاطرنشان کرد: یادمان شهدای گمنام در پارک فدک به عنوان نماد ایثار و شهادت احداث شده تا بتوانیم در روزها و ایام خاص برنامه‌های فرهنگی را در این مکان برگزار کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر