کد خبر: 928079
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
سردار خرم:
فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی دفاع مقدس را عامل اقتدار و عزت ایران دانست و گفت: اگر در هر موضوع و هر حوزه‌ای وحدت و یکپارچگی ملی داشته باشیم، دشمن موفق به نفوذ و ضربه زدن به ملت ایران نخواهد بود.

سردار عابدین خرم  در اجتماع بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تأکید بر اینکه ایران و ایرانی دشمن را تحقیر کرده و در این راه خون‌های زیادی را تقدیم کرد؛ اظهار داشت: باید دوران دفاع مقدس برای همیشه به عنوان سد افتخار کشور زنده نگه‌داشته شود.

وی، دفاع مقدس را عامل اقتدار و عزت ایران دانست و گفت: اگر در هر موضوعی و در هر حوزه‌ای وحدت و یکپارچگی ملی داشته باشیم، دشمن موفق به نفوذ و ضربه زدن به ملت ایران نخواهد بود.

یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان فرازهایی از سخنان امام راحل در خصوص دفاع مقدس اظهار کرد: کسی که با تاریخ جنگ آشنایی دارد، می‌داند در هیچ مقطع و موقعیتی با این عظمت نمی‌توان نشان داد که در دفاع به فرمان مرجع و به فرمان رهبر لبیک گفته شود مگر ولایت‌پذیر باشد.

سردار خرم، سپس وحدت را تنها نقطه قوت ایران اسلامی عنوان کرد و با اشاره به اینکه با این اتحاد دشمن توان مقابله با ما را نخواهد داشت؛ تأکید کرد: دفاع مقدس باعث شد تا گام‌های بلندی را به سوی خودکفایی برداریم.

وی افزود: اگر بخواهیم در عرصه‌های دیگر نیز پیروز شویم، تنها راه رسیدن به این پیروزی و موفقیت وحدت، یکپارچگی و حرکت حول محور ولایت است.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی تنها راه رسیدن به توسعه و پیشرفت در کشور را در گرو امنیت دانست و گفت: اگر امنیت در کشور حاکم باشد، دستیابی به تمام اهداف مورد نظر دور از دسترس نیست ولی اگر امنیت در کشور دچار خدشه شود، آن موقع باید به جای جنگ با دشمنان تکفیری در مرزهای کشور، در داخل شهرها به جنگ با آنها بپردازیم.


امام جمعه بناب: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است

 امام جمعه بناب نیز در اجتماع بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: مردم غیور شهرستان بناب در طول هشت سال جنگ تحمیلی با پیروی از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) دفاع از تمامیت ارضی کشور را وظیفه خطیر خود دانسته، جانبازان و شهیدان گرانقدری را به نظام اسلامی تقدیم کردند.

حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی با بیان اینکه شهدا رفتند ولی ما همچنان در معرض امتحان قرار داریم؛ تصریح کرد: شما یادگاران دوران دفاع مقدس به عنوان محرم انقلاب باید با چنگ و دندان از دستاوردهای این انقلاب دفاع کنید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه امروز وظیفه سنگینی متوجه یکایک ماست؛ خاطرنشان کرد: ما نیز باید این امانت را به سرمنزل برسانیم و سعی کنیم از وابستگی به زر و زیور و زخارف دنیا بدور باشیم.

باقری‌بنابی در ادامه خطاب به رزمندگان حاضر اظهار کرد: از شما رزمندگان، جانبازان و آزادگان و یادگاران جبهه و جهاد انتظار داریم سنگر نماز جمعه و جماعات را پر کنید تا نامحرمان از عدم حضور شما در اجتماعات سوءاستفاده نکنند.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی ایجاب می‌کند که مثل جبهه و جنگ در اجتماعات پرشور ظاهر شویم و در این خصوص هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر