کد خبر: 928051
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
جانشين پنجمين بيمارستان صحرايي مهريز گفت: پنجمين بيمارستان صحرايي و فوق تخصصي در خورميزات مهريز از تاريخ ۳۱ شهريور الي 6 مهر ماه برپا مي‌شود.
محمدرضا قاسمي‌راد افزود: هرساله به همت بسيج جامعه پزشكي يزد مانور واقعي و ميداني در قالب بيمارستان صحرايي در محروم‌ترين نقطه شهر يزد و در مناطقي كه نياز به پوشش مناسب در مواقع بحران دارد برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: امسال تصميم گرفته شد كه اين بيمارستان در يكي از شهرستان‌هاي استان يزد برگزار شود.
جانشين پنجمين بيمارستان صحرايي مهريز گفت: هدف از برپايي بيمارستان صحراي تنها يك مانور نيست كه در مدتي خاص انجام و تمام شود بلكه مهم‌ترين هدف اين است كه اگر در شرايط و بحران خاص قرار بگيريم كه ناخواسته و غير قابل پيش‌بيني بر ما تحميل شود آمادگي داشته باشيم. قاسمي‌راد افزود: بيش از ۲۶ متخصص، شش پزشك عمومي و دو پزشك طب كار در اين مدت با بيمارستان صحرايي همكاري مي‌كنند و تمامي مراحل صفر تا ۱۰۰ بيمار را به طور رايگان انجام خواهند داد. همچنين در صورتي كه بيمار نياز به بستري داشته باشد با برنامه‌ريزي به مراكز بيمارستاني به طور رايگان ارسال خواهد شد.
جانشين پنجمين بيمارستان صحرايي مهريز تصريح كرد: جامعه پزشكي اعم از دولتي و خصوصي در اين مانور همكاري خواهند داشت و پيش‌بيني مي‌شود بيش از ۱۶ هزار نفر از خدمات اين بيمارستان استفاده كنند.
پنجمين بيمارستان صحرايي و فوق تخصصي در خورميزات مهريز از تاريخ ۳۱ شهريور الي 6 مهر ماه برپا مي‌شود. اين بيمارستان مجهز به ۵۰ چادر، چهار كانكس، يونيت دندانپزشكي، اتاق عمل، چادر اتاق بستري خواهران و براداران و چادرهاي ويژه فعاليت‌هاي فرهنگي و آموزشي و همچنين طب كار رايگان و داروخانه با داروهاي ايراني در دسترس افراد است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار