کد خبر: 927990
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
در جلسه سازمان تیم های ملی فدراسیون دو ومیدانی در خصوص برنامه های عملیاتی تا سال 2026 گفت و گو شد.
 
حسین کیهانی و سجاد مرادی

به گزارش جوان آنلاین و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، جلسه سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی روز گذشته با حضور رییس فدراسیون و دیگر اعضا برگزار و درخصوص بررسی چشم انداز و برنامه‌های عملیاتی فدراسیون تا بازی‌های آسیایی 2026 بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست سجاد مرادی، قهرمان و مربی موفق دوهای نیمه استقامت و استقامت ایران و آسیا، علی رحمانی، قهرمان سابق و مربی پرتاب وزنه ایران، محمد محسن ربانی، قهرمان و مربی ارزنده پرش بانیزه کشورمان به کادر سازمان تیم‌های ملی اضافه شدند. به همین منظور مسئولیت کمیته پرتاب‌ها به هادی سپهرزاد و علی رحمانی واگذار شد، کمیته پرش‌ها را محمد محسن ربانی و حسین شایان زیر نظر خواهند داشت، کمیته دوهای نیمه استقامت را سجاد مرادی عهده دار شد و قاسم علی فیروزی نیز در کمیته دوهای سرعت و موانع به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

با اکثریت قاطع آرای اعضای سازمان تیم های ملی، مجید کیهانی، رییس فدراسیون به عنوان رییس سازمان تیم های ملی و تیمور غیاثی نیز به عنوان دبیر و سخنگوی سازمان انتخاب شد. هاشم صیامی، حمید فردین پور و پریسا بهزادی نیز برای نظارت بر عملکرد کمیته‌ها به عنوان دیگر اعضای سازمان تیم‌های ملی حضور خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار