کد خبر: 927975
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ:
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با حضور در مراسم صبحگاه ویژه کارکنان وظیفه ستاد پلیس پایتخت، دوران سربازی را مقدس و نقش سربازان را تاثیرگذار خواند.

به گزارش خبرنگار ما صبح امروز همزمان با سالروز سرباز، سردار "حمید هداوند"، ضمن حضور در مراسم صبحگاه کارکنان وظیفه ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، استفاده از قابلیت های سربازان در نقش ها و پست های مهم را امری الزامی و ضروری برشمرد.

این مقام ارشد انتظامی، با اشاره به این که کارکنان وظیفه توانمندی و قابلیت های بسیار بالایی در اداره امور کشور دارند، گفت: شما سربازان آینده سازان کشور هستید و می توانید نقش آفرین و تاثیر گذار باشید.

وی با تاکید بر این که فعالیت های دوران سربازی فعالیتی مشترک و گروهی است، گفت: کارکنان وظیفه در این دوران باید دوستان خوبی برای هم باشند و این رفاقت باید تا سال ها ادامه پیدا کند.

جانشین رئیس پلیس پایتخت، عنوان داشت: شما کارکنان وظیفه باید تجربیاتی را که در این دوران به دست می آورید، در طول زندگی خود به کاربسته و استفاده کنید.

سردار هداوند، تصریح کرد: در دوران آموزشی و خدمت مقدس سربازی، آموزش هایی مناسب و مفید به کارکنان وظیفه ارایه می شود که امیدواریم این آموزش ها در طول زندگی به کار بیاید.

وی دوران مقدس سربازی را دوره کسب تجربه دانست و افزود: تجربه هایی که کارکنان وظیفه در طول دوران آموزشی و سربازی کسب می کنند به طرز مفیدی می تواند در اختیار کسب و کار و زندگی آینده سربازان قرار گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در پایان با تاکید بر این مطلب که دوران خدمت سربازی دوران مقدسی است، گفت: امیدوارم در این دوران مطالبی را آموزش ببینید و تجربیاتی را کسب کنید، که در زندگی اجتماعی نیز به کارتان بیاید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار