کد خبر: 927941
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا ۲۳ شهریورماه حدود ۲۲.۷ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشته‌ایم، گفت: روش‌هایی برای بازگشت این ارز به اقتصاد کشور پیش‌بینی کرده‌ایم.
جوان آنلاین: رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا ۲۳ شهریورماه حدود ۲۲.۷ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشته‌ایم، گفت: روش‌هایی برای بازگشت این ارز به اقتصاد کشور پیش‌بینی کرده‌ایم.

عبدالناصر  رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه کمیسیون برنامه و بودجه برای بررسی وضعیت درآمد‌های ارزی کشور در جمع خبرنگاران گفت: سؤالات بسیار منطقی و مهمی در این جلسه مطرح شد که بخشی از آن‌ها را پاسخ گفتم و در جلسه آینده بخش دیگری از سؤالات نمایندگان را پاسخ خواهم داد.

وی افزود: مهمترین موضوعی که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت، تأمین ارز موردنیاز واردکنندگان، کارخانجات، تجهیزات و مواد اولیه بود.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: در مورد بازار ثانویه و سامانه نیما توضیحاتی را ارائه دادم و مسائل و مشکلات این سامانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

همتی تصریح کرد: مسئله مهمی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت صادرات غیرنفتی بود که عمده تامین کننده ارز موردنیاز بازار ثانویه و سامانه نیما است.

وی گفت: از ابتدای امسال تا ۲۳ شهریورماه حدود ۲۲.۷ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشته‌ایم. این صادرات باید به چرخه اقتصاد کشور وارد شود. روش‌هایی برای بازگشت این ارز به اقتصاد کشور پیش بینی کرده ایم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار