کد خبر: 927892
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
رئیس اداره مشترکین همراه اول :
از یکم مهرماه سالجاری تعرفه پایه (آزاد)سرویس مکالمه درون وبرون شبکه همراه اول یکسان شد .

   به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، فرشته صبایی رئیس اداره مشترکین همراه اول مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: از یکم مهرماه هر دقیقه مکالمه درون وبرون شبکه به صورت تک نرخی برای سیم کارت های دائمی 599 ریال و برای سیم کارت های اعتباری 899 ریال محاسبه می شود .

وی افزود: این روش جدید قیمت گذاری موجب سهولت و شفافیت بیشتر در محاسبه هزینه مکالمه های مشترکان خواهد شد  از دیگر مزایای این طرح کاهش تعرفه تماس های برون شبکه برای مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول است .

 صبایی گفت :  همزمان با اجرای این طرح که در چار چوب مصوبات رگولاتوری و منطبق با روش های روز قیمت گذاری در دنیاست جهت بالا بردن قدرت انتخاب و امکان مدیریت بیشتر هزینه مشترکان ، بسته های مقرون به صرفه و متنوع مکالمه درون شبکه برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول ارایه شده است .

رئیس مشترکین همراه اول افزود : مشترکین دائمی و اعتباری می توانند با شماره گیری #337 *  ده  * بسته های  مکالمه ماهانه را مشاهده و خریداری کنند .

لازم به ذکر است پیش تر در سال 93 طرح یکسان سازی تعرفه مکالمه برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول صورت گرفت که بموجب آن هزینه های جابجایی در شبکه همراه تعرفه زمان اوج ترافیک و زمان غیر اوج ترافیک و هزینه های بین شهری واستانی حذف و تعرفه مکالمات درون شبکه برای مشترکین دائمی واعتباری یکسان شد اما بموجب طرح جرید ، تعرفه تمامی تماس های درون و برون شبکه همراه اول نیز یکسان می شود .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر