کد خبر: 927883
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
بوی ماه مهربانی
مدرسه «نیکان آینده» ، ماه مهر و مهربانی را به قلب‌های کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست همچنین کودکان مبتلا به سرطان هدیه آورد.

جواد میلانی، مدیرعامل انجمن حمایت مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) در این زمینه  اظهار کرد: مدرسه «نیکان آینده» به عنوان تنها مجتمع آموزشی کشور طی حرکتی انسان دوستانه اقدام به ثبت‌نام کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست می‌کند که در سال‌جاری کودکان مبتلا به سرطان تبریز را نیز در این طرح خود قرار داده و ثبت‌نام کرده است.

وی افزود: پیش دبستانی  «نیکان آینده» ، دختران و پسرانی را که مبتلا به سرطان بوده و تحت حمایت انجمن تسکین هستند را به صورت رایگان ثبت‌نام کرده و تمام هزینه‌های دانش‌آموز اعم از پوشه ثبت‌نام، لباس و کیف و کفش، کتاب و لوازم التحریر و تغذیه تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی و سرویس اختصاصی آن رایگان است.

میلانی ادامه داد: طی تفاهم‌نامه و همکاری میان مدرسه  «نیکان آینده»  و انجمن تسکین، کودکان با ارائه معرفی‌نامه این انجمن اقدام به ثبت‌نام کرده همزمان با دیگر کودکان مهر را جشن گرفتند.

مدیرعامل انجمن حمایت مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) اضافه کرد: مدرسه  «نیکان آینده»  در تبریز واقع در خیابان شمس تبریزی، خیابان سرباز شهید، کوی وحدت، کوچه شهید انوشیروان رضایی بوده و به صورت نامحدود کودکان بدسرپرست، بی‌سرپرست، کودکان مبتلا به سرطان و یا کودکانی که خانواده آنها دارای کودک تسکینی بوده را ثبت‌نام می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر