کد خبر: 927854
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
مهران شاهین‌طبع می‌گوید هرچه سریع‌تر باید جایگزین نیکخواه بهرامی و حدادی به عنوان دو بازیکن باتجربه تیم ملی بسکتبال را پیدا کند تا جای خالی آ. نها احساس نشود.
با شکست تیم ملی بسکتبال کشورمان مقابل ژاپن راه صعودمان به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ دشوار شد. این در حالی است که منتقدان تفکرات کادر فنی و کم‌کاری فدراسیون را دو علت اصلی باخت به ژاپن می‌دانند. علاوه بر این غیبت صمد نیکخواه‌بهرامی و حامد حدادی نیز از جمله دلایل شکست مقابل این تیم محسوب می‌شود. شاهین‌طبع در گفت‌وگو با مهر ضمن پذیرفتن انتقاد‌های اخیر امیدوار است جانشینان نیکخواه و حدادی بتوانند جای خالی آن‌ها را پر کنند: «انتقاد‌ها و صحبت‌هایی را که درخصوص کاهش شانس صعودمان مطرح است، می‌پذیرم. ایران تجربه زیادی از تک‌بازی‌های اینچنینی در خانه حریفان ندارد. همین مسئله باعث شد در دیدار برابر تیم ملی قطر که در این کشور برگزار شد هم دچار مشکل شویم، اما شرقی‌ها از جمله ژاپن، بازی‌های بین‌المللی زیادی دارند که تجربه آن‌ها در همین تک‌بازی‌ها کمک‌حالشان می‌شود. در مجموع وضعیت تیم ملی بسکتبال در جدول رقابت‌های انتخابی به گونه‌ای است که شانس کسب سهمیه را دارد. غیبت صمد و حامد در شکست‌مان بی‌تأثیر نبود. البته در بازی‌های قبل هم صمد یا حامد غیبت نصف و نیمه داشتند، اما نبود این دو بازیکن، آن هم همزمان با هم ناهماهنگی‌هایی در ترکیب ایجاد کرد، ولی انتظار داشتیم بدون این دو بازیکن هم بتوانیم موفق باشیم و به نتیجه برسیم.»
وی ادامه داد: «حامد حدادی همچنان در حال پیگیری روند درمانی‌اش است و صمد هم فعلاً برای حضور در تمرینات دو تیم امریکایی در این کشور بسر می‌برد. باید احساس مسئولیت داشته باشیم و جای این بازیکنان را پر کنیم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار