کد خبر: 927782
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی وپشتیبانی نیرو‌های مسلح، گفت: توانمندی دفاعی باعث ایجاد امنیت در کشور و بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمنان جهت هجمه به ملت ایران می‌شود.
جوان آنلاین:‌ سردار حسین دهقان مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی وپشتیبانی نیرو‌های در برنامه رادیو گفتگو با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز و تسلیت به مردم ایران به خاطر به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در پی این حمله تروریستی اظهار داشت: نیرو‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران در خدمت تامین امنیت ملی کشور و ایجاد ثبات و امنیت در سطح منطقه هستند.

سردار دهقان با بیان اینکه منطقه ما در چند سال گذشته، دستخوش ناامنی‌های جدی بوده که بخش عمده آن به خاطر حضور و دخالت نیرو‌های فرامنطقه‌ای در امور منطقه خاورمیانه بوده است، ادامه داد: در حال حاضر آن‌ها می‌خواهند امنیت و منافع خود را با هزینه‌های کشور پولدار منطقه تامین کنند.

وزیر پیشین دفاع با اشاره به دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: با توجه به این دکترین در حال حاضر توانمندی دفاعی ایران در سطحی است که باعث ایجاد امنیت در کشور و بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمنان جهت هجمه به ملت ایران شود.

وی به ظرفیت‌های فنی، انسانی و صنعتی نیرو‌های مسلح کشور اشاره کرد و گفت: این پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها پشتوانه امنیت ملی کشور هستند و جمهوری اسلامی ایران با توجه به دکترین دفاعی خود برای گسترش توانمندی‌های دفاعی خود بدون توجه به اینکه دیگران چه می‌گویند و چه می‌خواهند حرکت می‌کند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار