کد خبر: 927781
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در استان اردبیل 224 هزار دانش آموز راهی مدارس شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد ناصری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد دانش آموز و نوآموز در سه هزار و 395 واحد آموزشی با بیش از 12 هزار کلاس درس مشغول تحصیل خواهند بود.

وی افزود: 19 هزار نفر معلم و مربی نیز در استان اردبیل وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه آموزش و پرورش استان استقبال از مهرماه را از چند ماه پیش با عنوان پروژه مهر آغاز کرده است، اضافه کرد: پروژه مهر در استان با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه ریزی شده و مدرسه محوری و نوآوری و خلاقیت از جمله محورهای این برنامه ریزی است.

ناصری بیان کرد: امسال تاکنون 27 طرح آموزشی، فرهنگی و ورزشی با اعتبار 230 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان اردبیل به بهره برداری رسیده است.

وی از زیبا سازی، بهسازی و تعمیر محوطه 600 واحد آموزشی در سال جاری خبر داد و گفت: امسال همچنین بیش از 700 میلیارد ریال وسایل ورزشی، بهداشتی و آموزشی خریداری و به مدارس استان ارسال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه تاکنون 12 میلیارد ریال سرانه به حساب مدارس شبانه روزی و عادی در استان پرداخت شده است، ادامه داد: امسال 800 میلیارد ریال از مطالبات فرهنگیان پرداخت شده است.

وی افزود: تهیه و توزیع بیش از 2 میلیون جلد کتاب درسی و هدایت تحصیلی 18 هزار دانش آموز با رعایت توسعه متوازن از جمله دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان در سال جاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: امسال هزار و 100 نفر از نیروهای آموزش و پرورش استان بازنشسته شده و 700 نفر نیروی جدید جایگزین شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر