کد خبر: 927780
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل:
مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل گفت:  در استان اردبیل با پرداخت 932 میلیارد ریال تسهیلات بانکی 445 طرح اشتغال پایدار روستایی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، آرام حلیم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال سهم اعتباری استان اردبیل از محل اشتغال پایدار روستایی هزار و 239 میلیارد ریال است که تاکنون هفت هزار و 139 طرح با 14 هزار و 400 میلیارد ریال در سامانه کارا ثبت شده و از این تعداد هزار و 200 طرح با 2 هزار و 630 میلیارد ریال و اشتغال برای چهار هزار و 238 نفر در کمیته فنی استان مصوب شده است.

وی افزود: از این تعداد تاکنون 468 طرح با 955 میلیارد ریال و اشتغالزایی هزار و 587 نفر در بانک ها مصوب شده است.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل بیان کرد: این تسهیلات با 10 درصد سود بانکی در نواحی صنعتی ، چهار درصد در مناطق مرزی و 6 درصد در مناطق غیر مرزی پرداخت می شود.

حلیم بهره مندی 73 درصدی روستاها از آب آشامیدنی ، احداث 122 کیلومتر راه روستایی و گاز رسانی به 470 روستای استان در دولت تدبیر و امید را یادآور شد و گفت: تقویت زیرساخت ها با هدف افزایش تولید، استفاده از سرمایه انسانی روستاییان، آموزش های کاربردی با هدف تولید، سرمایه گذاری با هدف افزایش اشتغال، تقویت و زیبا سازی کالبد روستاها، توسعه کشاورزی، صنایع تبدیلی ،گردشگری و خدماتی ، کاهش تصدی گری دولت و بهبود زندگی روستاییان با افزایش شاخص های رفاه و آسایش از جمله اهداف و اقدامات لازم جهت توسعه روستایی است.

وی همچنین با اشاره به تامین امکانات لازم در دهیاری ها افزود: از سال 92 تا 96 به تعداد 101 دستگاه ماشین آلات با 900 میلیارد ریال اعتبار خریداری و در اختیار دهیاری ها قرار گرفته و امسال هم 12 دستگاه ماشین آلات در اختیار دهیاری ها گذاشته می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر