کد خبر: 927757
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
گزارش "جوان انلاین" از برگزاری دو دیدار مهم در هفته هفتم
ر ادامه رقابتهای لیگ برتر در هفته هفتم امروز ۲ دیدار مهم در تهران و مشهد برگزار می شود که در پرسپولیس در استادیوم آزادی میزبان تیم سپیدرود رشت است و در مشهد ، پدیده این روزهای لیگ برتر پذیرای تیم تراکتور سازی است. در همین ادامه بازی های این هفته ، دیروز استقلال خوزستان توانست در خانه ذوب آهن را با یک گل شکست دهد. شاگردان علی دایی برابر نفت مسجد سلیمان به پیروی رسیدند و در آخرین دیدار هم در قائمشهر ، نساجی توانست برابر استقلال تهران به تساوی بدون گل رسد.

 سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : در ادامه رقابتهای لیگ برتر در هفته هفتم امروز ۲ دیدار مهم در تهران و مشهد برگزار می شود که در پرسپولیس در استادیوم آزادی میزبان تیم سپیدرود رشت است و در مشهد ، پدیده این روزهای لیگ برتر پذیرای تیم تراکتور سازی است. در همین ادامه بازی های این هفته ، دیروز استقلال خوزستان توانست در خانه ذوب آهن را با یک گل شکست دهد. شاگردان علی دایی برابر نفت مسجد سلیمان به پیروی رسیدند و در آخرین دیدار هم در قائمشهر ، نساجی توانست برابر استقلال تهران به تساوی بدون گل رسد.

تیم پرسپولیس که در حال حاضر با یک بازی کمتر با ۱۲ امتیازی است و در رده ۱۲ قرار دارد در صورت پیروزی برابر شاگردان علی کریمی می تواند حتی به صدر جدول صعود کند البته این اتفاق در صورتی رخ می دهد که پدیده در خانه به تراکتورسازی بازی را واگذار کند موضوعی که کمی غیر ممکن به نظر می رسد. شاگردان برانکو که با صعود به مرحله نیمه نهایی از شرایط روحی روانی خوبی برخودار هستند از همین حالا آماده بازی در دربی هستند هر چند که گفته می شود حسین ماهینی به دلیل مصدومیت به این بازی امروز نمی رسد. در سوی مقابل ، سپید رود رشت که دوباره علی کریمی روی نیمکت خود دارد درصدد است تا اولین برد این فصل را کسب کند موضوعی که کمی بعید به نظر می رسد. در حال حاضر سپید رود تنها با ۲ امتیاز و ۱۴ گل خورده در قعر جدول قرار دارد. بی شک دوئل پرفسور با جادوگر می تواند به حساسیت این بازی بی افزاید.

در دیگر بازی امروز پدیده این روزهای لیگ باید به مصاف تیم تراکتورسازی بروند.تیمی که مربی نام آشنای خود را به خاطر عملکرد ضعیف کنار گذاشت و امروز با محمد تقوی برابر شاگردان گل محمدی صف آرایی می کند. تیم پرستاره ای که نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. پدیده در حالی توانسته ۵ برد متوالی کسب کند که هنوز با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند.

باید دید تراکتورسازی با تقوی می تواند نوار بردهای شاگردان گل‌محمدی را قطع کنند یا این تیم مشهدی همچنان به شگفتی‌سازی خود ادامه می‌دهد.

اما دیشب در ادامه هفته هفتم ، نساجی برابر دیدگان هزاران هوادار خود در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با ارائه یک بازی منطقی توانست یک امتیاز ارزشمند از تیم استقلال کسب کند تا روند ناکامی های این تیم پایتخت نشین ادامه داشته باشد. با این تساوی استقلال هفت امتیازی شد و در رده یازدهم جای گرفت. نساجی نیز به امتیاز ششم رسید و به رده سیزدهم جدول بسنده کرد.

در دیگر بازی استقلال خوزستان در خانه خود از ذوب‌آهن پذیرایی کرد که این مسابقه در نهایت با گل دقیقه ۷۶ میثم کریمی با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌های خوزستان به پایان رسید.استقلال خوزستان با این نتیجه ۹ امتیازی شد و موقتا به رده ششم جدول صعود کرد. ذوب آهن نیز با هشت امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

اما در آخرین بازی دیشب شاگردان علی دایی در ورزشگاه دستگردی مقابل مهمان خود، نفت مسجد سلیمان قرار گرفت که در حالی که از حریف خود عقب بود در نهایت با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. موسی کولیبالی در دقیقه ۳۸ برای نفت و محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۶۳ و رضا اسدی در دقیقه ۷۶ برای سایپا گلزنی کردند. این پیروزی برای سایپا در حالی به دست آمد که این تیم یک نیمه سایپا به دلیل اخراج بازیکنش با یک یار کمتر بازی کرد. سایپا با این نتیجه ۱۳ امتیازی شد و موقتا به رده سوم صعود کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار