کد خبر: 927730
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی از واگذاری 173 عنوان از وظایف و اختیارات ملی به دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

علی جهانگیری در جلسه کار گروه توسعه مدیریت استانداری آذربایجان شرقی،  از واگذاری 173 عنوان از وظایف و اختیارات ملی به دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی به‌عنوان یکی از استان‌ها پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب‌شده است و در حال حاضر تعداد قابل‌توجهی از این وظایف در استان انجام می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت شفافیت فرآیندهای اداری افزود: ضروری است هرچه سریع‌تر دستگاه‌های متولی نسبت به اطلاع‌رسانی عمومی در خصوص وظایف و اختیارات واگذارشده به استان‌ اقدام کنند.

جهانگیری تسری تمرکززدایی از استان‌ها به شهرستان‌ها را نیز یادآور شد و گفت: انتظار می‌رود طی برگزاری جلسات تخصصی وظایف و اختیاراتی که در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان قابل‌ واگذاری به شهرستان‌ها است نیز احصا شده و هرچه سریع‌تر این اقدام در سطح استان نیز عملیاتی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، گفت: تفویض اختیارات به دستگاه‌های اجرایی شهرستانی بدون شک می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری نقش برجسته‌ای داشته باشد ازاین‌رو این مهم باید در کم‌ترین زمان ممکن و با دقت اجرایی شود.

جهانگیری، در بخش دیگری از این کارگروه با اشاره به اجرای دستورالعمل اجرایی نظام پذیرش و پیشنهادها در مجموعه استانداری گفت: هرگونه اعمال امتیازهای خاص توسط این کمیته باید با دقت و بعد از بررسی‌های دقیق با در نظر گرفتن مؤلفه‌های تأثیرگذار در فرایند عمل افراد صورت گیرد چراکه فلسفه فعالیت کارشناسی داشتن ابتکار عمل در اقدامات پیش رو است و صرف اعلام نظر نمی‌تواند مؤید امتیازهای خاص برای افراد باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر