کد خبر: 927728
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
سی‌و‌سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان
برنامه تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان اعلام شد.

، سی‌و‌سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در 6 مرحله بین 3 استان آذ‌ربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این تور ۷ مهرماه در تبریز برگزار شده و مرحله اول تور روز 8 مهر بوده و رکابزنان مسیر 150 کیلومتری پارک ایل گلی تبریز تا ارومیه را رکاب خواهند زد.

طولانی‌ترین مسیر تور با 209 کیلومتر مرحله دوم بین 2 استان آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی بود که روز 9 مهر از شهر ارومیه آغاز شده و در منطقه آزاد ارس به اتمام خواهد رسید.

10 مهر و در مرحله سوم دوچرخه‌سواران به تبریز بازگشته و مسیر 147 کیلومتر منطقه آزاد ارس تا پارک ائل‌گلی تبریز را رکاب خواهند زد.

11 مهر مرحله چهارم تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان بین 2 استان آذربایجان‌شرقی و اردبیل برگزار شده که شامل مسیر 196 کیلومتر تبریز به سرعین است.

12 مهر مرحله پنجم تور از سرعین آغاز شده و دوچرخه‌سواران مسیر 198 کیلومتر سرعین به تبریز را طی کرده و در کوه عون ابن علی به رقابت خود در این مرحله پایان خواهند داد.

مرحله ششم و پایانی مسابقات سی‌و‌سومین دوره تور بین‌المللی ایران – آذربایجان روز 13 مهر داخل شهر تبریز و مسیر 91 کیلومتر لاله پارک – میدان بسیج بوده و اختتامیه مسابقات هم در همان روز در مقابل لاله پارک تبریز برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر