کد خبر: 927709
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
رئیس مجمع خیران مدرسه ساز البرز
رئیس مجمع خیران مدرسه ساز البرز گفت : زنگ بازگشایی 150 مدرسه در سال تحصیلی 98-97 توسط خیران مدرسه ساز این استان با شعار لبیک یا حسین نواخته شد.

محمد رضا اسپرورین افزود: خیران نیک اندیش مدرسه ساز همزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت در کنار دانش آموزان حضور پیدا کردند.
وی اظهار داشت: دانش آموزان البرزی با گام نهادن در مدارس خیر ساز البرز بار دیگر دستان و نگاه مهربان خیران نیک اندیش را در عرصه تعلیم و تربیت می بینند و درس امید ، ایثار و حرکت معنوی می آموزند.
اسپرورین از نواختن زنگ مدارس توسط خیران در آیین بازگشایی مدارس به عنوان یک ابتکار استانی در قالب پروژه مهر 97 نام برد و یادآور شد: حضور خیران نیک اندیش در مدارسی که توسط خود آنان در مناطق شهری و روستایی البرز ساخته شده، شور و نشاط خاصی را در بین فعالان سنگر علم و دانش ایجاد می کند.
رئیس مجمع خیران مدرسه ساز البرز گفت: خیران در اقدامی معنوی با ساخت فضاهای آموزشی مناسب زمینه تحصیل دانش آموزان بسیاری در مناطقی از استان که از نبود یا کمبود کلاس درس رنج می بردند را بوجود آورده اند.
اسپرورین از خیران به عنوان ایثارگران عرصه تعلیم و تربیت نام برد و افزود: نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی 98-97 توسط خیران برای ملت ایران پیام تلاش برای آبادانی ایران اسلامی با رشد علمی و توجه به فرهنگ غنی اسلامی - انقلابی را در پی دارد.
وی تاکید کرد: خیران مدرسه ساز در این آیین به مهمترین وظیفه ملت ایران در دفاع از ارزش های اسلامی - انقلابی با تبعیت از ولایت فقیه ، حفظ وحدت و همچنین استفاده از محصولات تولید شده داخلی با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و تلاش مضاعف در سنگر علم و دانش در مدارس و دانشگاه ها را یاد آور شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار