کد خبر: 927643
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
جانشين فرمانده سپاه روح الله استان مركزي از اجراي بيش از ۸۰۰ برنامه در قالب ۷۰ موضوع توسط سپاه روح‌الله، نواحي مقاومت و پايگاه‌هاي بسيج طي هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.
محسن گلشن‌زاده گفت: طي هفته دفاع مقدس بيش از ۸۰۰ برنامه در قالب ۷۰موضوع با شعار «ما توانسته‌ايم» توسط سپاه روح الله استان مركزي و پايگاه‌هاي بسيج و نواحي مقاومت در استان مركزي اجرا مي‌شود.
وي با اشاره به روز شمار هفته دفاع مقدس افزود: علاوه بر برنامه‌هايي كه در روز شمار تعريف شده، برنامه‌هاي متنوعي نيز در استان شامل برگزاري نمايشگاه بزرگ دفاع مقدس تحت عنوان مقاومت عاشورايي با بيش از ۵۰ غرفه با موضوع‌هاي مختلف مرتبط به دفاع مقدس، و همچنين محروميت‌‌زدايي، مردم ياري، عفاف و حجاب، روشنگري، آسيب‌هاي اجتماعي، پيشرفت‌هاي صنعتي و دفاعي، اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد ملي و كارآفريني و... در دستور كار است.
گلشن‌زاده ادامه داد: همچنين مسابقات تيراندازي اهداف پروازي، مسابقه قدرتي تيراندازي تفنگ بادي، مسابقات موتور كراس در بزرگ‌ترين پيست موتور كراس ايران در دهكده مقاومت واقع در پنج كيلومتري جاده اراك به خمين، رقابت ۲۰ تيم از بسيجيان گردان‌هاي امام حسين و... از جمله ديگر برنامه‌ها به شمار مي‌رود.
جانشين فرمانده سپاه روح الله استان مركزي خاطرنشان كرد: عطر افشاني و گلباران قبور مطهر شهداي والامقام، بازسازي عمليات عاشوراي ۲ با ساخت ماكت شني و تشريح آن توسط رزمندگان دفاع مقدس، مراسم رژه نيروهاي مسلح در مركز استان از برنامه‌هايي است كه در هفته دفاع مقدس اجرايي مي‌شود.
وي عنوان كرد: محور اين برنامه‌ها تبيين نقش مردم با پيروي از ولايت فقيه در به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي، توجه به دستاوردهاي عظيم انقلاب با نگاه خودباورانه در بخش‌هاي مختلف علم، فرهنگ، سياست و تعبير آن در بيداري اسلامي، الگوگيري از دوران دفاع مقدس در مقابله با تهديدها و تحريم‌هاي دشمن، تبيين نقش اصناف و پشتيباني مردم در دوران دفاع مقدس، تبيين نقش و جايگاه زنان در دفاع مقدس و تجليل از زنان ايثارگر و انقلابي، حفظ و صيانت از نهاد خانواده و از اين قبيل است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار