کد خبر: 927572
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
چند عنصر مسلح در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز، حاضرین را به گلوله بستند.
جوان آنلاین: در مراسم امروز رژه‌های نیروی مسلح چند عنصر مسلح مردم را به گلوله بستند. گزارش‌های اولیه از این حادثه حاکی از این بود که شماری به شهادت رسیدند یا زخمی شدند.

در پی این حمله تروریستی سخنگوی سپاه پاسداران به خبرنگار ایسنا گفت: افرادی که در جریان رژه نیرو‌های مسلح اقدام به تیراندازی به مردم و نیرو‌های مسلح کردند وابسته به جریان الاهوازیه هستند.

وی با اشاره به اینکه این جریان از عربستان سعودی تغذیه می‌کند، اظهار کرد: اقدام آن‌ها برای تحت الشعاع قرار دادن عظمت رژه نیرو‌های مسلح است.

وی همچنین گفت: در این مراسم از مردم هم دعوت شده بود و این عناصر مسلح هم به سمت مردم تیراندازی کردند و هم به سمت نیرو‌های مسلح حاضر در رژه.

سردار شریف گفت: چنین اقداماتی پیش از این هم مسبوق به سابقه است و این جریان به سمت کاروان‌های راهیان نور در سال‌های گذشته تیراندازی کرده است.

طبق مشاهده خبرنگار ایسنا، این حمله دقایقی پیش در هنگام برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در منطقه لشکر ۹۲ زرهی اهواز صورت گرفت.

گزارش حاکی است که تیراندازی از پشت جایگاه مخصوص مسئولان انجام شده و حاضران برای احتیاط روی زمین افتادند. مهاجمان لباس نظامی به تن داشته‌اند. از تعداد زخمی‌ها هنوز آماری در دست نیست.

این تیراندازی حدود چند دقیقه ادامه داشته است و تا لحظه مخابره خبر، صدای آژیر آمبولانس‌ها که به سوی محل می‌رفتند، شنیده می‌شد.

طبق گزارش ایسنا، آیت‌الله جزایری، نماینده، ولی ففیه در خوزستان، آیت‌الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، غلام رضا شریعتی، استاندار خوزستان و جمال عالمی نیسی، فرماندار اهواز از جمله مسوولان حاضر در این مراسم بودند که اکنون در سلامت کامل هستند.

ساعتی پس از حمله تروریستی در محل رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز، آرامش نسبی برقرار شد، اما آمبولانس‌ها و ماشین‌های انتظامی در حال تردد به منطقه لشکر ۹۲ زرهی اهواز که صبح امروز مورد حمله تروریستی قرار گرفت، هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار