کد خبر: 927571
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
گزارش "جوان آنلاین" از برگزاری ۳ دیدار هفته هفتم
  در ادامه رقابتهای هفته هفتم لیگ برتر، امروز ۳ بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در حساس ترین دیدار در نساجی قائمشهر در خانه میزبان تیم استقلال تهران است ، جدال حساسی که برای نکونام بسیاربا اهمیت است . در خوزستان ، استقلال این شهر برابر ذوب آهن به میدان می رود.در تهران شاگردان علی دایی میزبان تیم نفت مسجد سلیمان خواهند بود.

سرویس ورزشی جوان انلاین - وحید صابری : در ادامه رقابتهای هفته هفتم لیگ برتر، امروز ۳ بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در حساس ترین دیدار در نساجی قائمشهر در خانه میزبان تیم استقلال تهران است ، جدال حساسی که برای نکونام بسیاربا اهمیت است . در خوزستان ، استقلال این شهر برابر ذوب آهن به میدان می رود.در تهران شاگردان علی دایی میزبان تیم نفت مسجد سلیمان خواهند بود.

در اولین دیدار امروز، آبی های خوزستان درخانه برابر ذوب آهن به میدان می روند. تیمی که با مربیگری داریوش یزدی کار دشواری درلیگ برتر خواهد داشت .این بازی در حالی از ساعت ۴۵/۱۸ در ورزشگاه غدیر برگزار می شود که هر دو تیم در بازی آخر خود شکست خورده اند و قطعا برای جبران پا به میدان می گذارنند. در حال حاضر ذوب آهن با هدایت امید نمازی در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. در آن سو استقلال خوزستان هم که در بازی قبلی خود بازی را به پیکان واگذار کرده روی پله یازدهم لیگ برتر قرار دارد.

در دیگر بازی امروز شاگردان علی دایی در خانه پذیرای تیم نفت مسجد سلیمان است. این بازی در حالی در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می شود که هر دو تیم هم امتیاز هستند. مسئولان نفت مسجد سلیمان که با رفتن ویسی ، مرزبان را برای هدایت تیم خود انتخاب کرده اند باید دید برابر علی دایی چه نتیجه ای خواهد گرفت.

اما در حساس ترین دیدار در قائمشهر، نساجی پذیرای تیم استقلال تهران است. استقلال که در آسیا برابر السد شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت قطعا برای کسب سه امتیاز پا به میدان خواهد گذاشت ضمن اینکه این برد می تواند قبل از دربی ، وضعیت روحی بازیکنان استقلال را کمی مطلوب تر کند. جواد نکونام که زمانی کاپیتان تیم استقلال بود برای اثبات شایستگی خود در عرصه مربگیری ، درصدد کسب سه امتیاز این بازی حساس است. استقلالی‌ها در این فصل خیلی مقتدرانه عمل نکرده‌اند و با یک بازی کم‌تر نسبت به همتای خوزستانی فعلا در رده دهم قرار دارند. گفته می شود روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی که در دیدار برابر السد به دلیل مصدومیت امکان حضور در این بازی را ندارند .

دیروز در روز نخست هفته هفتم هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ۲ دیدار برگزار شد که  سپاهان برابر مهمانش فولاد به برتری ۳ بر یک دست یافت. در این بازی ، کی روش استنلی از روی نقطه پنالتی، سعید آقایی و ساسان انصاری برای تیم سپاهان گل زدند. لوسیانویرا در دقیقه ۴۳ برای تیم فولاد گل زد . در دیگر دیدار صنعت نفت و پیکان در آبادان به مصاف هم رفتند در حالی که تا وقت های اضافه نیم هدوم ۲ بر یک به سود پیکان در جریان بود به خاطر اعتراض هاداران به داور و ورود به زمین ، بازی متوقف شد تا این دیدار نیمه تمام بماند.

برنامه مسابقات هفته هفتم لیگ برتر:

شنبه ۳۱شهریور
استقلال خوزستان- ذوب‌آهن ‏اصفهان‏- ساعت : ‏۴۵/۱۸ ‏ ورزشگاه:  غدیر اهواز
سایپا تهران- نفت مسجدسلیمان ‏‏- ساعت : ‏۴۵/۱۸  ‏ ورزشگاه:  پاس ‏قوامین تهران
نساجی مازندران- استقلال تهران‏- ساعت : ‏۴۵/۱۸ ‏

 

یکشنبه ‏‏اول مهرماه ‏
پرسپولیس- سپیدرود رشت‏- ساعت : ‏۴۵/۱۸ ‏ ورزشگاه:  آزادی تهران
پدیده مشهد- تراکتورسازی تبریز‏- ساعت : ‏۱۹ورزشگاه:  امام رضا (ع)‏ مشهد

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار