کد خبر: 927365
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
مدیر کل انتقال خون آذربایجان غربی خبر داد:
مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی از آمادگی 7 پایگاه ثابت و سیار انتقال خون برای خونگیری در تاسوعا و عاشورا در استان خبر داد.

مجتبی قهرمان رضائیه اظهار داشت: طبق روال سال های قبل 6 واحد ثابت در شهرهای ارومیه، خوی، میاندوآب و نقده در روزهای تاسوعا و عاشورا آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون در استان هستند.

وی با تاکید به اینکه تنها یک واحد سیار انتقال خون در طول ایام محرم در استان فعال است، تصریح کرد: این واحد در تاسوعا و عاشورا در شهرستان سلماس و تازه شهر فعال بوده و در طول ایام محرم و صفر به صورت چرخشی در تمامی شهرستانهای استان دایر خواهد شد.

مدیر کل انتقال خون آذربایجان غربی با تاکید به اینکه مراکز انتقال خون در دو شیفت صبح و عصر آماده پذیرش هم استانی ها است، خاطر نشان کرد: در سه مرکز ارومیه علاوه بر اهدای خون، امکان اهدای پلاسما و پلاکت نیز وجود دارد و افراد می‌توانند بدون نوبت پلاسما و پلاکت نیز اهدا کنند.

رضائیه اظهار داشت: درخواست سازمان انتقال خون از عاشقان حسينى اين است كه به خاطر تكريم ارباب رجوع و اينكه كيفيت فداى كميت نشود اهداى خون را مختص به عاشورا و تاسوعا نكنند و در تمام طول سال این سنت خدا پسندانه را انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر