کد خبر: 927364
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
مدیر سرپرستی بیمه کوثر آذربایجان غربی:
مدیر سرپرستی بیمه کوثر آذربایجان غربی با بیان اینکه بیمه شخص ثالث اجباری است و ۸۵ درصد فروش شرکت به بیمه ثالث اختصاص دارد، گفت: سایر بیمه ها به علت عدم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه مغفول مانده است.

احمد محمدپور با اشاره به این که 300 هزار خانوار در سطح استان تحت پوشش بیمه کوثر هستند، اظهار داشت: کارکنان بیمه کوثر در قالب ۶۲ نمایندگی حقیقی و حقوقی و ۱۰ کارشناس سیار در سطح استان ارائه خدمات می کنند که تا پایان سالجاری، تعداد نمایندگی های حقوقی به ۴۰ باب افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه بیمه شخص ثالث اجباری است و ۸۵ درصد فروش شرکت به بیمه ثالث اختصاص دارد، افزود: سایر بیمه ها به علت عدم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه مغفول مانده است، هر چند معیشت مردم نیز در این کم رغبتی بی تاثیر نیست.

مدیر سرپرستی بیمه کوثر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی از جمله استان هایی است که بیشترین تخلفات را در خصوص استفاده از مزایای بیمه ای دارد، گفت: اکثر تخلفات مربوط به بیمه ثالث و جسارات جرحی است.

وی اضافه کرد: با وجود مزایای و خدمات بیمه هایی همچون عمر و زندگی، چون مردم در تامین نیازهای زندگیشان با مشکل مواجه هستند، استقبال زیادی نمی کنند بنابراین رسانه ها باید به صورت گسترده در رابطه با مزایای بلندمدت بیمه فرهنگسازی کرده و مردم را نسبت به اهمیت بیمه عمر خود و عزیزانشان آگاه کنند.

محمدپور با بیان اینکه بیمه کوثر در زمینه انرژی و پتروشیمی در بورس سرمایه گذاری کرده است، گفت : سهامداران حقوقی بیمه کوثر از خوشنام ترین سهامداران بورس هستند که سهام آن ها در سال گذشته ۱۰۰ درصد سودآوری داشت.

وی خاطرنشان کرد: رضایت بیمه شدگان از بیمه گذار از اهداف بیمه کوثر است و در این راستا موفق به کسب رتبه برتر کشوری در تکریم ارباب رجوع در سه سال متوالی شده است.

مدیر سرپرستی بیمه کوثر آذربایجان ‌غربی اظهار داشت: بیمه کوثر با استفاده از بروزترین سیستم های پرداخت بانکی و همچنین کارشناسان سیار، در ارتباط با سرعت پرداخت بیمه های اتومبیل رکورددار است به گونه ای که پرونده تصادفات در محل وقوع تشکیل شده و در کوتاه ترین زمان تمام خسارت به بیمه شدگان پرداخت می شود.

وی با اشاره به این که بیمه کوثر از نظر پرداخت بیمه‌ای جزء شرکت برتر بیمه‌ای کشور است، افزود: بیمه کوثر از نظر توانگری مالی رتبه یک و از لحاظ پرداخت خسارت بیمه‌ای جزء ۶ شرکت برتر بیمه‌ای کشور است.

محمدپور تصریح کرد: رقابت شرکت های بیمه ای در استان ناسالم است چرا که با نرخ شکنی و ارائه قیمت های پایین، در بزنگاه از بیمه شدگان پشتیبانی نکرده و بیمه شدگان به حق و حقوق خود نمی رسند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر