کد خبر: 927356
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
نوازنده حرفه‌ای که پس از اعتیاد به شیشه اموال دختران جوان را به بهانه مسافرکشی سرقت می‌کرد در بازجویی‌ها ادعا کرد که کلکسیونی از اموال سرقتی در خانه‌اش دارد.
به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل دختر جوانی به اداره پلیس رفت و از پسر پژو سواری به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: من دانشجو یکی از دانشگاه‌های تهران هستم. ساعتی قبل برای رفتن به دانشگاه عجله داشتم که سوار خودروی پژو‌۲۰۶ مشکی رنگی شدم که راننده‌اش پسر جوانی بود. او مدعی شد که با خودرواش مسافرکشی می‌کند و من هم اعتماد کردم و سوار شدم. پس از طی مسافت کوتاهی ناگهان مسیرش را به بهانه ترافیک تغییر داد که به او مشکوک شدم و درخواست کردم توقف کند و مرا کنار خیابان پیاده کند. پسر جوان وقتی با اصرار من روبه‌رو شد چاقویی از زیر صندلی‌اش بیرون آورد و مرا تهدید به مرگ کرد و خواست سکوت کنم. در حالی که به شدت ترسیده بودم او به راهش ادامه داد تا اینکه در کوچه خلوتی خودرواش را نگه داشت و با تهدید چاقو تلفن همراه گرانقیمت، طلا‌ها و کیفم که همه مدارک و کارت‌های عابرم داخل آن بود از من به زور گرفت و پس از اینکه مرا از خودرو پایین انداخت به سرعت از محل گریخت.

با طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی به دستور قاضی رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی سارق پژو سوار وارد عمل شدند.
همزمان با ادامه تحقیقات، مأموران با شکایت‌های مشابه‌ای روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت سارق جوان همه شاکیان را که دختران جوان هستند به بهانه مسافرکشی سوار خودرو کرده و در فرصت مناسب با ربودن آن‌ها و تهدید چاقو اموالشان را سرقت کرده است.

یکی از شاکیان که شماره پلاک خودروی سارق را به خاطر سپرده بود، گفت: در یکی از خیابان‌های شرقی تهران منتظر تاکسی بودم تا به خانه یکی از دوستانم بروم که خودروی پژو‌۲۰۶ مشکی رنگی کنارم توقف کرد و مدعی شد مسافرکشی می‌کند. وقتی مقصدم را گفتم راننده که پسر جوانی بود مرا سوار کرد و به راه افتاد که در میانه راه چاقویی زیر گلویم گذاشت و تهدید کرد هیچ حرکتی نکنم. او مرا به کوچه خلوتی برد و با تهدید چاقو تلفن همراه و اموال گرانقیمتم را سرقت کرد. وقتی فرار کرد موفق شدم شماره پلاک خودرواش را به خاطرم بسپارم.

مأموران پس از بررسی شماره پلاک خودرو دریافتند پژو مورد نظر متعلق به پسر جوان نوازنده‌ای به نام اشکان است که در مجالس و مهمانی‌های زیر‌زمینی نوازندگی می‌کند. بدین ترتیب مأموران، اشکان را به عنوان مظنون حادثه بازداشت کردند. متهم ابتدا منکر جرم خود شد، اما وقتی با شاکیان روبه‌رو شد به سرقت اموال تعدادی دختر جوان اعتراف کرد. تحقیقات از متهم به دستور قاضی رضوانی ادامه دارد.
گفت‌وگو با متهم
خودت را معرفی کن؟
اشکان هستم ۲۹ ساله.
نوازنده‌ای؟
بله، گیتاریست حرفه‌ای هستم و حتی در دانشگاه هم در همین رشته مدرک گرفته‌ام.
کنسرت هم برگزار کردی؟
کنسرت به آن معنا نه، اما در مجالس دوستانه یا جشن‌های زیر‌زمینی هم نوازندگی و هم خوانندگی می‌کنم.
پس خواننده هم هستی؟
حرفه اصلی من نوازندگی است، اما صدای خوبی هم دارم.
چه شد که به بهانه مسافرکشی اموال دختران را سرقت می‌کردی؟
مدتی قبل معتاد به شیشه شدم. ابتدا شیشه کم مصرف می‌کردم از دو‌ماه قبل مصرفم زیاد شد و هر وقت که مصرف می‌کردم انگار روحی به من دستور می‌داد که دختران را به بهانه مسافر سوار کنم و اموالشان را سرقت کنم.
چطور معتاد شدی؟
به خاطر شکست عشقی.
توضیح بده؟
در یکی از مجالس که نوازندگی می‌کردم عاشق دختری شدم. مدتی با او ارتباط داشتم و قرار شد با هم ازدواج کنیم، اما او ناگهان مرا ترک کرد و به خارج از کشور رفت. آنقدر دوری از او برای من سخت بود که به پیشنهاد دوستانم به مواد مخدر پناه بردم و زندگی‌ام را تباه کردم.
چند تا شاکی داری؟
فکر کنم در این دو‌ماه از ۱۰ دختر سرقت کردم.
اموال سرقتی را کجا فروختی؟
من وضع مالی خوبی دارم اصلاً نیازی به فروش اموال سرقتی ندارم. من الان کلکسیونی از اموال سرقتی در خانه‌ام دارم. واقعاً عاشق کلکسیون گوشی‌های سرقتی هستم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار